آموزشکتاب

کتاب The Anabolic Diet (رژیم غذایی آنابولیک ) زبان اصلی

The Anabolic Diet
The Anabolic Diet

 


The Anabolic Diet

 

معرفی  کتاب رژیم آنابولیک:

 

کتاب رژیم غذایی آنابولیک : افزایش وزن همراه با کاهش توده ی چربی نوشته ی لیث دوری ایده های جدیدی برای رژیم غذایی ساخت عضله و کاهش چربی های بدن مطرح می کند تا بدن شما سلامت و زیبایی را همراه هم داشته باشد .

 

رژیم های آنابولیکی چیست  ؟

 

رژیم آنابولیک نوع دیگری از رژیم‌های کم کربوهیدرات است. در این برنامه غذایی شما بدون از بین بردن و آب‌کردن ماهیچه‌ها به وزن ایده‌آل‌تان می‌رسید. برنامه رژیم آنابولیک به‌گونه‌ای چیده شده که بدن به‌جای کربوهیدرات از چربی‌ها به‌عنوان سوخت و انرژی استفاده کند .

در رژیم آنابولیک سوخت‌ و ساز بدن به‌گونه‌ای تغییر می‌کند که موجب سوختن چربی‌ها می‌شود و می‌توانید میزان کالری طبیعی و عادی را مصرف کنید و در عین‌حال ، شاهد کاهش درصد چربی بدن خود نیز باشید.

 

کتاب رژیم غذایی آنابولیک

 

اکثر افرادی که در ابتدای راه بدنسازی هستند بسیار مشتاق به استفاده از استروئید های آنابولیک هستند به دلیل اینکه تصور رایجی وجود دارد که همه ی افرادی که بدن فوق العاده ای دارند از استروئید های آنابولیکی استفاده می کنند اما نتایج تحقیقات حاکی از آن است که استفاده نادرست از استوئید ها در دراز مدت آسیب زا است و همین موضوع باعث شده تا لیث دوری در کتاب رژیم غذایی آنابولیک :افزایش وزن همراه با کاهش توده ی چربی نسبت به جایگزینی و راهبرد های طبیعی توجه داشته باشد .

هر رژیم غذایی باید بر اساس اصول رژیم های غذایی پیشرفته و اصلاح شده طراحی شود . هدف نویسنده از نوشتن کتاب حاضر این است که با توجه به موضوعات مختلف بدنسازی – تناسب اندام و سلامتی با یک روش مختصر و منحصر به فرد و بدون استفاده از اصطلاحات فنی یا پیچیده به شما راه درست را نشان می دهد .

رژیم های مندرج در این کتاب ممکن است شما را به همان دستاورد های بزرگی که توسط یک بدنساز حرفه ای که از دوره های استروئیدی و تجربه های شخصی اش به دست می آورد نزدیکتر می کند اما با این وجود باید گفت راه های زیادی برای کمک به شما وجود دارد تا بتوانید بدون استفاده از مواد مصنوعی به آنچه که فکر می کنید برسید .

برخلاف استروئید های آنابولیک و هورمون های زیستی هورمون های بدن شما هزینه ای برای شما ندارند و حتی سلامتی شما را به خطر نمی اندازند .

پس با  استفاده از این رژیم ها شما باید با دست کاری هورمون های خود و با ترکیب مواد غذایی و مکمل های مختلف بهینه سازی پتانسیل طبیعی خود را به دست آورید   .

 

جزئیات :

 

ناشر : Independently published 

تاریخ انتشار :(September 26, 2018)

زبان :انگلیسی

تعداد صفحات :۱۳۰

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا