رمانکتاب

خرید رمان زیبای The Archer از امازون

The Archer
The Archer

The Archer

معرفی رمان کمان گیر :

 

کتاب کمان گیر اثر پرفروش پائولو کوئیلو از مطرح ترین نویسندگان جهان – داستان تمثیلی مردی را روایت می کند که روزگاری بهترین کمان گیر کشور بود اما به مرور از مردم فاصله گرفت و به کار نجاری مشغول شد.پسرکی با سوالات بسیار به سراغ او می اید و کمان گیر معنای زندگی و بسیاری از مفاهیم عمیق ان را به شکلی استعاده ای و تاثیر گذار برای او بیان می کند.

 

داستان رمان کمان گیر

 

کتاب فوق العاده کمان گیر داستان مردی به نام تتسویا را روایت می کند که در گذشته مشهورترین تیرانداز کشورش بوده و استعداد بی نظیری در این زمینه داشته ایت اما اکنون از مردم فاصله گرفته و اوقاتش را با نجاری می گذراند.روزی نوجوانی برای پیدا کردن تتسویا به دهکده می اید او می خواهد تیرانداز افسانه ای کشور را بعد از مدت ها به رقابت دعوت کند به امید اینکه تتسویا را شکست داده و خودش عنوان دار بهترین تیرانداز کشور باشد. تتسویا از این رقابت استقبال می کند . پسر بچه ای شاهد رقابت انها می شود و بعد از رفتن مرد جوان از دهکده پسرک با سوالاتی که در ذهنش هست به سراغ او می اید و تیرانداز در پاسخ به او اصول زندگی معنادار را برای او بیان می کند.

 

جدید ترین اثر پائولو کوئیلو نویسنده ی پر آوازه ی بیشتر از انکه داستانس کوتاه یا کتابی فلسفی باشد یه راهنمای زندگی است. کوئیلو با قیاس زندگی به تیراندازی با کمان به دنبال بیان مفاهیمی اساسی و عمیق است . از نظر او باید به دنبال دستیابی به اهداف بود اما این مسئله را نیز پذیرفت که ممکن است هرگز به هدف نرسیم.

یکی از اصلی ترین مفاهیمی که کتاب کمان گیر دارد این است که برای زندگی کردن به معنای حقیقی باید اعمال و روح ما با هم پیوند داشته باشد.

این کتاب حکمت هایی اساسی در مورد هنر انسان بودن دارد که خواندن ان برای همه ی افراد می تواند اموزنده و جالب باشد.

 

جزئیات :

 

ناشر : Random House Large Print 

تاریخ انتشار: (November 24, 2020)

زبان : انگلیسی

تعداد صفحات : ۱۶۰

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا