کتاب

کتاب زیبا و کاربردی The Art of the Good Life

 

The Art of the Good Life
The Art of the Good Life

 


The Art of the Good Life

 

معرفی :

 

کتاب هنر خوب زیستن : ۵۲ راهکار برای آرامش – ثروت و موفقیت به قلم رولف دوبلی یکی از پرفروش ترین و برجسته ترین کتاب های دنیا که به شما مجموعه ای از ترفندهای مفید و کاربردی رو جهت رسیدن به یه زندگی خوب و ایده آل ارائه می کند.

کتاب هنر خوب زیستن هم ترفندهای مهم و کاربردی در اختیار شما میذاره هم یه راه جامع و مفید برای مانع های غیر قابل پیش بینیکه در  سر راه شما  در اختیارتون قرار میده.وقتی  انسان ها به وجود می اومدن و پا به عرصه حیات گذاشتند از خودشون سوال کردن که زندگی خوب چه معنا و مفهومی داره؟یه زندگی ایده آل و مناسب از چه چیزهایی تشکیل شده ؟ نقش تقدیر تو این بین چیه ؟

حالا آیا بهتره که دائما تو پی شادی باشیم و از غم و ناراحتی دوری کنیم ؟ هر نسلی به صورت متفاوت به این پرسش ها جواب داده که البته نمی توان خیلی روی آدم ها حساب کرد و برای بهبود زندگی آن ها را اعمال کرد.

 

دانلود کتاب هنر خوب زیستن

 

رولف دوبلی تو طی تحقیق ها و مطالعات زیادی که انجام داده ۵۲ ابزار گوناگونی رو در کتاب هنر خوب زیستن جمع آوری کرده.این ابزار ها تو هنگام مشکلات به شما یاری می رسانه تا از زندگی بهتری برخوردار باشید .شاید نتونید یه زندگی عالی و رویایی براتون ایجاد کنند اما به شما یاد میدن که تو هر موقعیتی به تلاش خودتون ادامه بدید.

شما تو این کتاب با جعبه ای خارق العاده از ابزار های ذهنی رو به رو میشید که با بهره گیری از ان بسیاری از تصورهای دهنیتون درگون میشه.با وجود اینکه آشنایی با این جعبه ابزار به تنهایی برای ساختن یه زندگی ایده آل کافی نیست اما حداقل به شما کمک می کنه تاعملکرد بهتری نسبت به گذشته داشته باشه.

پس تویی که به دنبال پیدا کردن راهی برای زندگی بهتر  و مفید تری خوندن این کتاب به تو پیشنهاد میشه.

 

جزئیات :

 

ناشر :Sceptre 

تاریخ انتشار :(July 10, 2018)

زبان : انگلیسی

تعداد صفحات :۲۷۲

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا