آموزشکتاب

دانلود The Book of No: 250 Ways to Say It

 

The Book of No: 250 Ways to Say It
The Book of No: 250 Ways to Say It

The Book of No: 250 Ways to Say It

 

معرفی کتاب ۲۵۰ راه برای گفتن نه :

 

سوزان نیومن تو کتاب ۲۵۰ راه برای گفتن نه تجربیاتی هوشمندانه برای داشتن یه زندگی آرام و و شیرین رو به ما می گوید و کمک می کنه درخواست های ضروری را از انواع غیر ضروری آن تشخیص داده و به درستی به آن ها پاسخ دهیم. شاید اولین رمز این کار شناخت شرایط موجود و مقایسه اون با شرایط افرادی باشد که از ما درخواست می کنند.

اگر چه ممکن است با گفتن نه احساسات دیگران را جریحه دار کنید و خودتون هم شرمنده و خجالت زده شوید اما هیچ ضرری متوجه شما نمی شود و می توانید با ارامش خاطر به زندگی عادی خود بازگردید . شما در هر شرایطی باید بدونید که نه گفتن بسیار آسان تر از بله گفتن و مسئولیت هر کاری رو با جان و دل خریدن است .

اما اگه کسی هستید که احساس می کنید انرژی لازم برای انجام هر کاری رو دارید و از پذیرش درخواست های دیگران رنجیده خاطر نمی شوید می توانند به هر چیزی که می شنوید پاسخ مثبت دهید و جای خود را در قلب افراد مختلف باز کنید.

 

پاسخ های قانع کننده

 

حالا برای اینکه بتونید تو موقعیت های مختلف پاسخ های قانع کننده ای برای رد در خواست ها داشته باشی بهتر است از روش هایی که در کتاب ۲۵۰ راه برای گفتن  نه امده است استفاده کنید . شما باید واکنش صحیح در مقابل در خواست های مختلف را یاد بگیرید و قبل از مواجه شدن با اون ها لیستی از آن ها را  تهیه کنید.باید بدونید که پذیرش در خواست یک شخص امکان پدیرش درخواست دیگر افراد رو از شما می گیرد.

پس باید مراقب باشید که به هر نوع درخواستی پاسخ مثبت ندهد.

شما هرگز نمی تونید همه ی آدم هایی که در کنار شما زندگی می کنند رو راضی نگه دارید .اگه بخواید با قبول کردن در خواستهاشون مهر و محبت خودتون رو به اون ها نشون بدید باید بدونید که اون ها هم  بی اثر هستند. سوزان به ما اطمینان میده که تمام نوشته ها  در کتاب ۲۵۰ راه برای نه گفتن   به بزرگترین درس های زندگی تون تبدیل می شوند . شاید هم اکنون فرصتی باشد که تمام اون ها رو بخوانیم و به خاطر بسپاریم.

 

جزئیات :

 

ناشر : McGraw-Hill  

تاریخ انتشار :(November 15, 2005)

زبان : انگلیسی

تعداد صفحات : ۱۹۷

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا