آموزشکتاب

کتاب The Connection Process

 

The Connection Process
The Connection Process

 


The Connection Process

 

معرفی

 

تیل سوان نویسنده ی پر فروش ست که تو کتاب فرایند رابطه به شما این قدرت رو می بخشه تا با قلب – احساسات – ذهن دیگران جهان پیرامون خود ارتباطی موثر و شفا بخش برقرار کنید و از داشتن این رابطه سالم نهایت لدت را ببرید.

 

کتاب فرایند رابطه

 

ایاتا به حال به این موضوع فکر کردید که چقدر همه چیز عالی پیش میره  . اگه فردی کاملا شما رو درک کنه و نیازها و دنیای درونتون اشنا باشه؟

یا حتی چقدر همه چیز خوب میشد که به جای رنج کشیدن از بحث و مشاجره از روابط هماهنگتون با دیگران لذت ببرید.

بیاید از اینجا شروع کنیم که تمام درد و رنج های جهان هستی با نوعی از جدایی شکل می گیرد. به دنیا امدن و واردشدنمون به این دنیا با جداییی همراه است . جدایی از مادرمون در هنگام تولد – جدایی از چیزهایی که دوست داریم و … اونقدر این گسیختگی پیوندها در زندگی ادامه می یابد مه ما همواره احساس درد و تنهایی می کنیم . به راستی که مسیر انسان ها با جدایی اغاز می شود تا از این طریق مسیری جهت بازگشت به رابطه بیاییم.

 

کتاب فرایند رابطه  توضیح میده که قطع ارتباط منجر به رد – تنهایی – رنج می شود. اگه جهان همینطور پیش بره  و انسان ها تلاشی برای برقراری رابطه مجدد نکننددیگر نمی توان زندگی کرد . بقا و شکوفایی زندگی فردی – اجتماعی و کل جهان به ارتباط بین یکدیگر وابسته است پس زنده کردن احساس و برقراری مجدد رابطه های از بین رفته امری ضروری و حیاتی به شمار می رود.

با وجود میلیارد ها انسان روی زمین بشر باز هم احساس تنهایی میکنه واین جزو اصلی ترین رنج هامون به شمار میره. اگه می خواید رابطه خوبی با دیگران داشته باشید و دیگه تنها نباشید حتما این کتاب رو مطالعه کنید .

 

جزئیات

 

ناشر‌: Archway Publishing

تاریخ انتشار:(September 10, 2018)

زبان :انگلیسی

تعدا صفحات :۱۱۰

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا