روانشناسیکتاب

پی دی اف کتاب رهایی از افکار سمی + نسخه چاپی

 

*افکار منفی سرآغاز احساس بد ! ….

آیا افکار منفی شما هم باعث شده از زندگی روزمره و مطلوبتون عقب بمونید ؟!باعث شده احساس بد پیدا کنید و همیسه افسرده و ترس از نرسیدن به اهدافتون داشته باشید  ؟!…

اگه اینطوره با من همراه باش تا با معرفی یه کتاب مشکلتو حل کنیم  🙂

the disciplined mind
the disciplined mind

 

زویی مک کی  یه نویسنده ای پرفروش تو زمینه خودسازی  است ایشون از جوانیشون به تنهایی زندگی می کرده و سختی ها و تجربه های مختلفی بدست آورده که همین امر باعث شده سرسخت و مقاوم بار بیاد ایشون ده ساله که جربیات خودشون به صورت صوتی و یا کتاب در اختیار بقیه قرار دادند .

زویی مک کی تو کتاب رهایی ار افکار سمی به خواننده نشون میده اگه زندگیتون به بن بست رسیده تنها راه نجاتش مرتب کردن و نظم بخشیدن به افکارتون است .رویا پردازی شما رو به اهدافتون نمی رسونه بلکه باید از شر این افکار رها بشید تا شما رو به این سطح زندگی خودتون رو بالا ببرید . حالا آیا علی رغم تموم برنامه ریزی های متعددی که انجام می دید از عملی کردن کارهاتون باز هم عقب می مونید ؟

                                                      پس با زویی مک کی همراه باشید

 

ایشون تو کتاب رهایی از افکار سمی به شما نشون می ده که مسیرزندگیتون تو پایان به کجا متهی میشه با میزان رنج و درد هایی که تحمل می کنید رابطه مستقیم داره . رسیدن به یه زندگی با ارزش چیزی نیست که الکی

و از اول تولد بتونید بهش برسید بله احتیاج به  فکر و اراده و تمرکز و عمل داره تا شما رو به اهدافتون برسونه ؛ هر کدوم از ما مسءول افکار خودمون هستیم ، گاهی این افکار سمی مثل یه ویروس کشنده بهجون زندگی ما می افته .

کتاب رهایی از افکار سمی یه راهکارهایی به ما میده که با به کارگیری اون ها می تونیم از این افکار رهایی پیدا کنیم و انرژی خودمون رو صرف کارهای مهم تری کنیم.

پس با این کتاب با می توانیم توانمند شویم تا حتی در روز های که اوضاع خوبی نداریم کارهای خود را به نحو احسن اولویت بندی کنیم و به نتایج خوبی برسیم .

 

 

جزئیات :

ناشر : VDZ 

تاریخ انتشار :(August 23, 2019)

زبان : انگلیسی

تعداد صفحات :۲۰۴

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا