تخیلیرمانعاشقانه

دانلود کتاب دختری که ماه را نوشید زبان اصلی

 

The Girl Who Drank the Moon

 

The Girl Who Drank the Moon
The Girl Who Drank the Moon

 

 

معرفی کتاب دختری که ماه را نوشید :

 

جادوگر مهربانی اشتباهی به جای نور ستاره به یکی از نوزادانی که نگهداری می کند نور ماه می خوراند و این نوزاد دارای قدرت جادویی می شود . کتاب دختری که ماه را نوشید نوشته ی کلی بارن هیل که یکی از پرفروش ترین کتاب های نیویورک تایمز است به زندگی این دختر جادویی و عجیب می پردازد . هر ساله مردم شهر برای حفاظت خود از گزند جادوگری که در دل جنگل زندگی می کند نوزادی را به عنوان قربانی در جنگل رها می کنند . مردم امیدوارند این نوزادان باعث شوند تا جادوگر پیر که زان نام دارد به آن ها آسیبی نرساند اما این افراد سخت در اشتباهند .

چرا که زان برخلاف تصور آن ها قلبی مهبان دارند و نوزادانی را که مردم در جنگل رها می کنند نجات  می دهد و برای مدتی از آن ها نگه داری می نماید . او برای سیر کردن نوزادان از نور ستاره استفاده می کند و پس از مدتی آن ها را به خانواده های خوش قلبی که در آن سوی جنگل هستند می سپارد .شخصیت اصلی کتاب نیز یکی از همین نوزادان است دختری به نام  لونا که سرنوشتی متفاوت نسبت به دیگران دارد . جادوگر پیر اشتباهی به جای نور ماه قدرت جادویی بسیار زیادی دارد لونا به قدرت خارق العاده دست پیدا می کند .

زان که نگران قدرت این کودک است و می ترسد به خود و دیگران آسیب برساند تصمیم می گیرد او را مانند دختر خود بزرگ کند تا از او محافظت نماید . هر چه لونا بیشتر رشد پیدا می کند جادوی او نیز قدرتمند تر می شود . البته زندگی زان و لونا به همین شکل نمی ماند . این دختر نوجوان متوجه می شود که در آینده ای نزدیک ناچار است برای محافظت از خود و عزیزانش از این نیروی خارق العاده استفاده کند .کلی بارن هیل این رمان مسحور کننده را در سال ۲۰۱۶ منتشر کرد و به واسطه ی آن شهرت و افتخارات بسیاری را به دست آورد.

 

جزئیات :

 

ناشر : Algonquin Young Readers

تاریخ انتشار : (April 30, 2019)

زبان : انگلیسی

تعداد صفحات :۴۰۰

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا