جنایی

داستان لاتین ماجراهای باشگاه پازل

داستان لاتین ماجراهای باشگاه پازل

مجموعه ای که بیش از نیم قرن در حال ساخت است!

خرید از گوگل بوکز

خواننده فهیم به یاد می آورد که دو پسر عمویی که به عنوان الری کویین نوشتند، پنج داستان کوتاه درباره باشگاه پازل و جدیدترین عضو آن، خود الری کویین، در دهه های ۱۹۶۰ و ۱۹۷۰ منتشر کردند.

چاپ افست کتاب خارجی ماجراهای باشگاه پازل

پنجاه سال بعد، جاش پچر دستکش را برداشت و پنج داستان دیگر از باشگاه پازل را به ما داد، که هر کدام به اندازه پنج داستان اصلی گیج کننده بودند، هر کدام با معرفی یکی از اعضای خانواده، دوست یا علاقه مندان به آقای کوئین.

داستان لاتین ماجراهای باشگاه پازل

علاوه بر ده داستان باشگاه پازل، چهار داستان خانواده گریفن و EQ Griffen را معرفی می کند که مشکلاتی را به همان اندازه گیج کننده حل می کند که برای همنام خود ارائه شده است. این داستان ها توسط Pachter نوشته شده و توسط فردریک دانای، یکی از دو پسرعمو که شراکت EQ را تشکیل داده اند، معرفی شده اند.

کتاب اورجینال لاتین

جاش پچر به میراث الری کویین در پنج داستان جدید هوشمندانه که شامل کلوب پازل کوئین است، ارج می نهد، که در اینجا با پنج داستان اصلی که قبلاً هرگز جمع آوری نشده اند، ارائه شده است. چهار داستان دیگر شامل الری ملکه گریفن و خواهر و برادرش – از جمله اولین داستان منتشر شده پاچر – به همان اندازه قابل توجه است. اگر از طرفداران Ellery Queen هستید – و چه کسی نیست؟ – باید The Adventures of the Puzzle Club را به مجموعه خود اضافه کنید. (مایکل براکن، نویسنده و ویراستار برنده جایزه)

 

نسخه کیندل و نسخه تبدیل شده کیندل آمازون این کتاب هم اکنون آماده تهیه است برای ما کافیست درخواست خود را ثبت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا