روانشناسیکتاب

خرید کتاب Think Like a Rocket Scientist از آمازون

Think Like a Rocket Scientist
Think Like a Rocket Scientist

 


Think Like a Rocket Scientist


 

 

معرفی :

 

ازان وارل تو کتاب مثل یک دانشمند موشکی فکر کن ایده ها و استراتژی هایی را به شما می آموزد که با به کارگیری آن ها می توانید چیزهای به ظاهر غیر ممکن را به ممکن تبذیل کنید. همه ی آنچه که برای رسیدن به موفقیت فردی و شغلی به آن نیاز دارید در این اثر جمع شده است .

 

 خرید کتاب مثل یک دانشمند موشکی فکر کن

 

تا به حال احساس کرده اید سر رشته ی امور از دستتان خارج شده و هرچقدر تلاش می کنید به اهدافتان نمی رسید ؟ مطالعه ی کتاب مثل یک دانشمند موشکی فکر کن شما را قادر می سازد مثل یک دانشمند هوافضا با مسائل و چالش های روزانه ی زندگی خود مواجه شوید . ازان وارل در این اثر مهم شما را با ۹ اصل مهم و اساسی از تفکر دانشمندان موشکی آشنا می سازد همان تفکری که به افرادی همچون نیل آرمسترانگ این فرصت را داد تا تحولی مهم را برای بشریت رقم بزنند.

 

خوشبختانه لازم نیست حتما یک دانشمند موشکی باشید تا بتوانید مانند انان فکر کنید . مطالعه ی کتاب حاضر نشان می دهد ان ها چه اصولی را رعایت کرده اند و شما نیز از شکست ها – موفقیت ها – مشکلات این مهندسان و دانشمندان درس می گیرید و این فرصت در اختیار شما قرار داده   می شود تا واقعیت را مطابق میلتان تغییر دهید.

مثل یک دانشمند موشکی فکر کن اولین بار در سال ۲۰۲۰منتشر شد. ازان وارل تو این کتاب به شمما می آموزد به جای ماندن در یک وضعیت ایستا چگونه می توانید راه های خلاقانه ای را باز تعریف کنید که وضعیت مطلوب تری را برایتان ایجاد کند. چه مدیر کسب و کار باشید چه در سایت پرتاب موشک و چه کارمند یک اداره این اثر در هر حال برای شما کاربردی و مفید خواهد بود . پس به جای این که بگذارید دنیا به افکارتان شکل دهد شما با افکارتان به شکل دادن دنیا بپردازید و به جای این که تلاش کنید فکرتان را از چارچوب های آزاد کنید می توانید چارچوب ها را تغییر دهید تا مطابق خواسته های شما بشوند.

 

جرئیات :

 

ناشر :PublicAffairs

تاریخ انتشار :(September 14, 2021)

زبان : انگلیسی

تعداد صفحات : ۳۶۸

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا