کتاب

دانلود کتاب کاش وقتی ۲۰ سالم بود می دانستم زبان اصلی

What I Wish I Knew When I Was 20
What I Wish I Knew When I Was 20

 


What I Wish I Knew When I Was 20


 

 

معرفی کتاب کاش وقتی ۲۰ سالم بود می دانستم :

 

کتاب کاش وقتی ۲۰سالم بود می دانستم نوشته ی تینا سیلیگ راهنمایی جذاب و مفید برای کسانی ست که می خواهند کارآفرینی خلاق باشند و با روش های به روز جهانی آینده شغلی خود را ترسیم کنند . کتابی پرفروش که موفقیت و خوشبختی را حق شما می داند . تا چه اندازه از مسیر شغلی خود رضایت دارید ؟ آیا تا به حال فکر نکردید که کاش کسب و کار خود را داشتید و از فرد دیگری دستور نمی گرفتید ؟ کتاب کاش وقتی ۲۰ساله بودم می دانستم می تواند راهنمایی الهام بخش برای شما باشد تا دوباره آینده ای جدید و موفقیت آمیز برای خودتان ترسیم کنید و نوآوری و خلاقیت را به درون زندگی تان بیاورید .

 

خرید کتاب کاش وقتی ۲۰ سالم بود می دانستم

 

تینا سیلیگ با زبان ساده و صمیمی از خاطرات و تجربیات سال ها کار کردنش سخن می گوید . مطالبی که کمتر در مدرسه و دانشگاه به آن بر می خورید اما با شنیدن کتاب کاش وقتی ۲۰سالم بود می دانستم سر کلاس یک کارآفرین و دانشمند می نشینید و با روش ها و توصیه های اخلاقاش آشنا می شوید.

شما در این کتاب یادمی گیرید که یک راه مشخص برای موفقیت تعریف  نشده و هیچ کس نمی تواند تصمیم درست را به شما نشان بدهد به همین خاطر تشخیص اینکه چگونه کجا و چه زمانی باید مسیر خود را آغاز کنید یک چالش اساسی به حساب می آید. این کتاب نمونه های جذاب از چالش ها و موفقیت های مختلف را برای شما شرح می دهد و یادآوری می کند که قوانین و الگوهای قدیمی را دور بریزید و توانایی خود را دست کم نگیرید.

 

جزئیات :

 

ناشر :HarperOne 

تاریخ انتشار :(April 14, 2009)

زبان : انگلیسی

تعداد صفحات :۲۰۸

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا