کتابمنابع لاتین

کتاب های تکنولوژی

در این مقاله می خواهیم به معرفی کتاب در زمینه تکنولوژی بپردازیم . آثار معرفی شده در ذیل ، جزو بهترین منابع خارجی در زمینه فناوری اطلاعات می باشند . با ما باشید :

1.کتاب “AI Superpowers” نوشته “Kai-Fu Lee”

“Kai-Fu Lee” در کتاب “AI Superpowers” با قدرت استدلال می‌کند که به دلیل پیشرفت‌های بی‌سابقه در زمینه هوش مصنوعی ، تغییرات چشمگیر خیلی زودتر از آنچه که ما انتظار داشتیم اتفاق خواهد افتاد . در واقع ، همانطور که رقابت آمریکا و چین شروع به گرم شدن می‌کند ، “لی” از ایالات‌متحده و چین که با قدرت تکنولوژیکی قابل‌توجهی همراه هستند می‌خواهد تا مسئولیت‌های بزرگ را بپذیرند . اکثر کارشناسان قبلی می گویند که هوش مصنوعی تأثیر مخربی بر مشاغل یقه آبی خواهد گذاشت اما لی پیش بینی کرده است که هوش مصنوعی چین و آمریکا درعوض ، تأثیر بسیار خوبی در مشاغل یقه سفید خواهد داشت . این کتاب از بهترین کتاب های فناوری اطلاعات می باشد .

2.کتاب “Chaos Monkeys” نوشته “Antonio Garcia Martinez”

“Antonio Garcia Martinez” مشاور پیشین شبکه “توییتر” ، مدیر محصول شرکت “فیس بوک” ، کارمند شرکت “گلدمن ساکس” و بنیانگذار و مدیرعامل استارتاپ است . انوشتن کتاب “Chaos Monkeys” باعث شده است که وی مانند یک نویسنده استراتژی تجارت معمولی به نظر برسد اما او در این کتاب ، در مورد چگونگی ساخت سیلیکون ها از سنگ های قیمتی کوچک صحبت می کند و البته توضحی می دهد که چگونه “bigwig” های فناوری می توانند کمی بهتر عمل کنند اگر فقط به توصیه های وی گوش فرا دهند . این کتاب یکی از بهترین کتاب ها در زمینه تکنولوژی می باشد .

3.کتاب “Inevitable” نوشته “Kevin Kelly”

کتاب “Inevitable” نوشته “Kevin Kelly” یکی از اندیشمندان و نویسندگان برتر تکنولوژی ، یک راهنمای مفید و سودمند از میان دوازده الزامات تکنولوژیکی است که سی سال آینده را شکل خواهند داد و زندگی ما را متحول می‌کنند . بخش اعظم آنچه در سی سال آینده ناشی از روندهای تکنولوژیکی که در حال حاضر در حال حرکت هستند رخ خواهد داد اجتناب ناپذیر است . “کوین کلی” در این کتاب جذاب و تحریک آمیز جدید ، نقشه راه خوش بینانه ای را برای آینده ارائه می دهد و نشان می دهد که روند آینده در زندگی ما چگونه تغییر می کند . این کتاب برای تکنولوژی به شما کمک های بسیاری خواهد کرد .


4.کتاب “Gadgets,Games and Gizmos” نوشته “Jean-Marie Donat”

 

مخترعین در همه جا ، چه حرفه‌ای باشند و چه آماتور ، این کتاب را یک کتاب جذاب و سودمند خواهند یافت . “Jean-Marie Donat” نگاه می کند که چگونه برخی از جالب ترین و منحصر به فرد ترین اختراعات در جهان از یک رومیزی ساده گرفته تا لباس فضانوردان طراحی و ساخته شده است . با خواندن این کتاب برخی از مهمترین اختراعات را کشف کنید و ببینید که چگونه این اثر می تواند به شما الهام ببخشد تا بتوانید خودتان یک اختراع جدید ایجاد کنید . این کتاب درباره تکنولوژی می تواند اطلاعات زیاد و سودمندی را به شما بدهد .

5.کتاب “The Complete Guide to Drons” نوشته “Adam Juniper”

اگر شما از طرفداران فناوری و تکنولوژی هستید و همیشه به جدیدترین اسباب بازی ها توجه داشته اید ، کتاب “The Complete Guide to Drons” یک راهنمای مفید برای تمام اطلاعات مورد نیاز در مورد پهبادها و هواپیماهای بدون سرنشین از جمله نحوه کار آنها و نحوه استفاده از آنها برای گرفتن عکس ها و فیلم های عالی را شامل می شود . شما با رعایت دستورالعمل های گام به گام “آدام جونیپر” در این کتاب ، حتی می توانید خودتان یک پهباد بسازید . این کتاب در مورد تکنولوژی اثری سودمند و مفید خواهد بود .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا