دانلود کتاب The Orange Girl زبان اصلی

The Orange Girl

 


The Orange Girl

 

معرفی کتاب دختر پرتغالی :

 

کتاب دختر پرتغالی نوشته ی یوستین گردر می باشد.

یوستین گردر  (Jostein Gaarder ) در سال ۱۹۵۲ در نروژ به دنیا آمد. او در خانواده‌ای تحصیل کرده بزرگ شد و از کودکی علاقه‌ی زیادی به نوشتن داشت. او تحصیلات خود را در رشته‌‌های الهیات، ادبیات و فلسفه به سرانجام رساند و پس از ازدواج، به طور جدی نویسندگی را دنبال کرد و در تالیف چند کتاب در زمینه‌ی فلسفه همکاری کرد. درباره ی نوجوانی به نام جورج است که در کودکی پدر خود را از دست داده و اکنون با یک نامه از پدرش روبرو شده است . این کتاب در قالب داستانی عاشقانه و فلسفی شما را از این جهان رمزآلود سحرآمیز و پر از سوال و پیچیدگی آگاه می کند .

داستان کتاب دختر پرتغالی درباره ی پسری ساله است که سال ها پیش وقتی که فقط  سالش بود پدرش را به خاطر بیماری صعب العلاجی از دست داد و حالا به طور اتفاقی با دست نوشته ای از او مواجه می شود .پدر او پزشکی شریف بود و برای زنده ماندن با بیماری اش بسیار جنگید امادر نهایت نتوانست تحمل کند و خود را تسلیم مرگ کرد . او وقت زیادی برای پدری کردن در حق تنها پسرش را نداشت و هر لحظه ممکن بود که مرگ به سراغش بیایذ و از این موضوع بسیار ناراحت بود سرانجام تصمیم گرفت که برای فرزندش نامه ای طولانی بنویسد تا سال ها بعد آن را بخواند و از او درس زندگی بیاموزد .

اگر در پی خواندن رمانی جذاب و شگفت انگیز با موضوع فلسفه هستید این کتاب به شدت به شما پیشنهاد می شود و انتظارات شما به عنوان مخاطب را برآورد می کند و تجربه ی ممتفاوتی برای شما خواهد بود .

 

جزئیات :

 

ناشر: Phoenix 

تاریخ انتشار :(October 18, 2011)

زبان : انگلیسی

تعداد صفحات :۱۶۰

download The Orange Girlebook The Orange Girlkindel The Orange Girlpdf The Orange Girlخرید کتاب The Orange Girlاز آمازوندانلود رمان The Orange Girl زبان اصلیرمان دختر پرتغالی یوستین گردرکتاب The Orange Girl
Comments (0)
Add Comment