رمانعاشقانه

دانلود کتاب The Orange Girl زبان اصلی

The Orange Girl
The Orange Girl

 


The Orange Girl

 

معرفی کتاب دختر پرتغالی :

 

کتاب دختر پرتغالی نوشته ی یوستین گردر می باشد.

یوستین گردر  (Jostein Gaarder ) در سال ۱۹۵۲ در نروژ به دنیا آمد. او در خانواده‌ای تحصیل کرده بزرگ شد و از کودکی علاقه‌ی زیادی به نوشتن داشت. او تحصیلات خود را در رشته‌‌های الهیات، ادبیات و فلسفه به سرانجام رساند و پس از ازدواج، به طور جدی نویسندگی را دنبال کرد و در تالیف چند کتاب در زمینه‌ی فلسفه همکاری کرد. درباره ی نوجوانی به نام جورج است که در کودکی پدر خود را از دست داده و اکنون با یک نامه از پدرش روبرو شده است . این کتاب در قالب داستانی عاشقانه و فلسفی شما را از این جهان رمزآلود سحرآمیز و پر از سوال و پیچیدگی آگاه می کند .

داستان کتاب دختر پرتغالی درباره ی پسری ساله است که سال ها پیش وقتی که فقط  سالش بود پدرش را به خاطر بیماری صعب العلاجی از دست داد و حالا به طور اتفاقی با دست نوشته ای از او مواجه می شود .پدر او پزشکی شریف بود و برای زنده ماندن با بیماری اش بسیار جنگید امادر نهایت نتوانست تحمل کند و خود را تسلیم مرگ کرد . او وقت زیادی برای پدری کردن در حق تنها پسرش را نداشت و هر لحظه ممکن بود که مرگ به سراغش بیایذ و از این موضوع بسیار ناراحت بود سرانجام تصمیم گرفت که برای فرزندش نامه ای طولانی بنویسد تا سال ها بعد آن را بخواند و از او درس زندگی بیاموزد .

اگر در پی خواندن رمانی جذاب و شگفت انگیز با موضوع فلسفه هستید این کتاب به شدت به شما پیشنهاد می شود و انتظارات شما به عنوان مخاطب را برآورد می کند و تجربه ی ممتفاوتی برای شما خواهد بود .

 

جزئیات :

 

ناشر: Phoenix 

تاریخ انتشار :(October 18, 2011)

زبان : انگلیسی

تعداد صفحات :۱۶۰

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا