دسته‌بندی نشده

دانلود کتاب Why Men Love Bitches زبان اصلی

Why Men Love Bitches
Why Men Love Bitches

 


Why Men Love Bitches

 

معرفی  کتاب چرا مردان زنان زیرک را دوست دارند :

 

کتاب چرا مردان زنان زیرک را دوست دارند نوشته ی شری آرگو با نگاهی روانشناسانه به روابط میان زنان و مردان می پردازد و به این پرسش اساسی پاسخ می دهد . این کتاب که یکی از پرفروش ترین آثار نیویورک تایمز و آمازون محسوب می شود با زبان طنز اطلاعات مهمی رادر اختیار زنان قرار می دهد.

 

کتاب Why Men Love Bitches

 

این کتاب یک راهنمای روابط محسوب می شود و برای زنانی نوشته شده است که بیش از حد مطیع هستند . عنوان و محتوای کتاب نشان می دهد که در ذهن بیشتر خانم ها از اینکه جلوی مردشان محتاج محبت به نظز برسند خجالت زده می شوند تجربه ی تعقیب شدن توسط مردان هوس باز را داشته اند و می فهمند چه حسی دارد که از آن ها سواستفاده بشود . این مشکلات برای همه ی زنان وجود دارد چه مجرد و چه متاهل پس  چرا مردان زنان زیرک را دوست دارند؟ یک تفاوت مهم میان معنای معمول این کلمه با معنایی که در این کتاب مورد نظر است وجود دارد .

قطعا شخصی که مد نظر شری آرگو است زنی خشک – بی عاطفه و بی نیاز از دیگران نیست . فردی که شری آن را توصیف می کند مهربان – قوی – زیرک – ثابت قدم و سرزنده است و هرگز دنباله روی مردان نیست . این زن به هیچ مردی اجازه نمی دهد حتی فکر کند می تواند روی او سلطه داشته باشد و هرگاه از خط قرمزی عبور کند پای تصمیم خود می ایستد.

این کتاب به شما می آموزد که اعتماد به نفس داشته باشید و مانند زنی قدرتمند از نه گفتن نترسید . کتاب چرا مردان زنان زیرک را دوست دارند اثری جذاب است که با زبانی طنز نکته هایی مهمی را در اختیارتان قرار می دهد  با تلنگرهایی که می زند باعث می شود به اصل خود که همان زنی زیرک و قدرتمند است بازگردید آن هم نه به خاطر جلب توجه مردان بلکه برای لذت بردن از زنانگی و آزادگی .

 

جزئیات

ناشر : Adams Media 

تاریخ انتشاز :(October 1, 2002)

زبان : انگلیسی

تعداد صفحات :۲۵۵

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا