دسته‌بندی نشده

خرید کتاب The Art of Influence زبان اصلی

 

The Art of Influence

 

The Art of Influence
The Art of Influence

 


 

The Art of Influence

 

معرفی :

 

کتاب صوتی هنر تاثیرگذاری: برای متقاعد کردن دیگران ابتدا باید از خودتان شروع کنید نوشته‌ی کریس وایدنر، در قالب داستانی جذاب به شما می‌آموزد که توانایی تاثیر و نفوذ بر دیگران ابتدا از درون خودتان آغاز می‌شود و باید زندگی خود را طوری سازماندهی کنید که در نهایت به موفقیت و شادکامی برسید.

کریس وایدنر در کتاب هنر تأثیرگذاری: برای متقاعد کردن دیگران ابتدا باید از خودتان شروع کنید (The art of influence) نحوه‌ی نفوذ در دیگران را در قالب یک داستان شنیدنی مطرح می‌کند. مارک که به تازگی درسش را در دانشگاه به اتمام رسانده، دوست دارد زندگی متفاوتی داشته باشد؛ در واقع او همواره این خواسته را در سر می‌پروراند. در دوران دبیرستان، مارک سه رشته‌ی ورزشی بسکتبال، بیسبال و راگبی را دنبال می‌کرد و اغلب در تمام لیگ‌های سطح اول حضور داشت.

با این حال آن قدر توانایی و مهارت نداشت که موفق شود به لیگ‌های برتر راه یابد. از این رو تصمیم گرفت تا در دانشگاه، به جای ورزش، تمرکزش را بر درس خواندن بگذارد، هدیه‌ی مارک در جشن فارغ‌ التحصیلی‌اش آغاز داستان اوست.

کریس وایدنر (Chris Widener) نویسنده‌ و سخنرانی بزرگ و یکی از افراد مشهور در دنیای تجارت است. او نویسنده‌ی آثار ارزشمندی همچون «دوازده ستون»، «بالاتر از همه»، زندگی رؤیایی‌تان را خلق کنید» و «فرشته‌ی درون» می‌باشد که در زمره‌ی پرفروش‌ترین‌ها در سطح آمریکا محسوب می‌شوند. کتاب «هنر تأثیرگذاری» تازه‌ترین اثر این نویسنده، بارها از سوی منتقدان ادبی و استادان اندیشه و تفکر نوین، تقدیر و ستایش شده است.

 

جزئیات :

ناشر : Currency

تاریخ انتشار (July 8, 2008)

زبان : انگلیسی

تعداد صفحات :۱۲۸

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا