کتاب

بهترین کتاب های انگلیسی در مورد اسلام

در بسیاری از کشور های دنیا اسلام را با تعصب و نفرت می شناسند. در این مقاله به معرفی چند کتاب اسلامی خارجی از دسته کتاب های انگلیسی در مورد اسلام برای شما معرفی کردیم که بدون تعصب و به صورت واقع بینانه مخاطب  را با دنیای اسلام آشنا می کند. این کتاب ها شامل تجربیات خیلی از افراد در دنیا هنگام آشنایی با اسلام بوده اند. اگر مایلید که با کتاب های بین المللی و کتاب های لاتین اسلامی و همینطور بهترین کتاب های انگلیسی در مورد اسلام آشنا شوید میتوانید برای درخواست کتاب خارجی به لینک مذکور مراجعه کرده و در صورت هرگونه سوال در صفحه پرسش وب سایت فایلسو سوال و درخواست خود را مطرح کرده تا ما کتاب ها را از سایت هایی مثل آمازون  یا وب سایت های خارجی دیگر برای شما تهیه نماییم.

معرفی کتاب های اسلامی انگلیسی

1 : داستان قرآن توسط اینگرید ماتسون یک کتاب کوتاه است ، اما اهمیت مذهبی ، فرهنگی و حتی سیاسی کتاب مقدس اسلام ، قرآن را روشن می کند. این کتاب چه نقشی در زندگی یک مسلمان دارد ، چه کسی آن را نوشت ، چه احساسی برای آن داریم؟ ماتسون که یک عالم و معلم دینی است به همه این سؤالات و موارد دیگر پاسخ می دهد.

کتاب های اسلامی خارجی

2 : محمد: پیامبر برای زمان ما توسط کارن آرمسترانگ شرح حال شخصی است که مورد احترام همه مسلمانان است. آرمسترانگ چندین کتاب درباره اسلام نوشت ، و همه ارزش خواندن دارند ، اما این یکی برای کسانی که اطلاعات زیادی درباره پیامبر ندارند ، مفید است. این یک کتاب بی طرف و تاریخی است که امروز فارغ از اعتقادات مذهبی شما بسیار مورد نیاز است.

کتاب های اسلامی خارجی

3 : 1001 اختراع: میراث پایدار تمدن های مسلمان توسط سلیم الحسنی برای همه منتقدان اسلام که برای تعجب از آنچه مسلمانان تا به حال به این جهان داده اند ، امری ضروری است. این یک نمایشگاه نشنال جئوگرافیک است – نسخه بچه ای را نیز ارائه می دهد – کلیه خلاقیت های علمی و فناوری های مختلفی که توسط مسلمانان دیده می شود و هنوز هم در حال استفاده است. نکته: مشارکتهای مسلمان ارزشمند است!

کتاب های اسلامی خارجی

4 : من برای خودم صحبت می کنم: زنان آمریکایی در مورد مسلمان بودن یک سری مقالاتی است که توسط 40 زن مسلمان آمریکایی در مورد تجربیات آنها در سفر ایمانی خود نوشته شده است. اگرچه ممکن است دین آنها یکسان باشد ، روایت ها و پیشینه های شخصی آنها کاملاً متفاوت است و نشانگر تنوع اسلام به شکلی زیبا و چشم نواز است. همچنین یک مجموعه مقاله شریک در مورد مردان مسلمان آمریکایی وجود دارد.

کتاب های اسلامی خارجی

5 : خدایی نیست به جز خدا توسط رضا اصلان پیرمردی است اما از خاستگاه اسلام خوب است. اگر می خواهید بدانید که دین اسلام چگونه شروع شد ، مسلمانان اولیه چگونه بودند و چطور منظره با تغییر اسلام در جهان ، این منظر از نظر سیاسی ، فرهنگی و از نظر ایمانی تغییر کرد ، این کتاب برای شما مناسب است. بخش مورد علاقه من در مورد این کتاب این واقعیت است که اصلان به عنوان یک محقق می نویسد ، نه به عنوان یک مسلمان ، بنابراین شما هیچ یک از عقاید مذهبی را که اغلب غیرمسلمانان را دور می کند ، نمی گیرید.

کتاب های اسلامی خارجی

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا