کتاب

خرید کتاب چاپی از آمازون (Hardcover – Paperback)

اگر به کتاب چاپی از آمازون نیاز دارید، می توانید نسخه هارد کپی آن را از سایت فایلسو با هزینه کمتر از نسخه اصلی تهیه کنید، فایلسو امکان تهیه و سفارش کتاب از آمازون را در انواع جلد سخت Hard Cover و جلد نرم Paperback دارد.

خرید نسخه چاپی از آمازون (کتاب خارجی) از چند روش تهیه می شود:

۱- خرید کتاب مستقیم از آمازون

۲- تهیه نسخه PDF اورجینال کتاب و چاپ آن مشابه کتاب اصلی

۳- تهیه نسخه مشابه اورجینال و چاپ آن

 

درخواست کتاب فیزیکی - درخواست کتاب از آمازون

 

چاپ کتاب خارجی اورجینال

در این روش فایل PDF اورجینال کتاب درخواستی شما تهیه و پس از تایید شما، در کیفیت انتخابی چاپ می شود. رزولوشن ۱۲۰۰ dpi و حتی ۶۰۰ dpi کیفیت بسیار بالایی دارد و حتی بیشتر از کتاب اصلی چون چاپ دیجیتال می شوند. هزینه خرید کتاب زبان اصلی با این روش بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

در نهایت جلد کتاب طراحی و سپس کتاب صحافی می شود (به انتخاب شما جلد نرم و یا جلد سخت) سپس از طریق پست ارسال می شود. مدت زمان تهیه کتاب برای چاپ کتاب زبان اصلی  در این روش بین ۳ تا ۱۰ روز می باشد.

 

 

چاپ کتاب زبان اصلی تبدیل شده

کتاب هایی که نسخه  PDF اورجینال  آنها قابل تهیه نباشد، اما نسخه EPUB یا نسخه کیندل موجود باشد، توسط فایلسو تهیه شده و پس از ویراستاری (صفحه گذاری، ایجاد فهرست، تنظیم فونت، فاصله خطوط و حاشیه ها) به PDF تبدیل می شود، این فایل PDF تقریبا شبیه کتاب اصلی است با محتوای کامل اما ممکن است به علت اینکه ما شماره گذاری کتاب را انجام داده ایم، شماره صفحات با کتاب اصلی مطابقت نداشته باشد بنابراین مناسب رفرنس دهی نیست.

 

خرید کتاب چاپی از آمازون

اگر کتاب چاپی خارجی درخواستی از روش های قبل قابل تهیه نبود، توسط همکاران ما در خارج از کشور خریداری و از طریق واسطه ها به ایران منتقل میکنیم که کارمزد و هزینه ارسال به مبلغ دلاری کتاب افزوده می شود. مزیت این روش اینست که دقیقا نسخه چاپی منتشر شده توسط ناشر برای شما تهیه می شود اما هزینه بالا و مدت زمان زیاد از معایب این روش می باشد.

 

نمونه نسخه Hard Cover چاپ شده توسط فایلسو
نمونه نسخه Hard Cover چاپ شده توسط فایلسو
نسخه جلد نرم Paperback چاپ شده توسط فایلسو
نسخه جلد نرم Paperback چاپ شده توسط فایلسو

#خرید Paperback از آمازون  # خرید کتاب زبان اصلی چاپی  # خرید هاردکاور از آمازون  # خرید کتاب چاپی از آمازون

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. سلام ببخشید از سایت امازون چطوری میشه پی دی اف یک کتاب و خرید؟ منظورم اینه که فقط یه گزینه داره اونم kindle and comiology یعنی اگر من اینو از امازون بخرم قابلیت دانلود پی دی اف رو به من میده یا read online میشه ؟ خیلی خوشحال میشم جواب بدید ببخشید باز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا