رمان

دانلود کتاب They Both Die at the End زبان اصلی

They Both Die at the End

 

They Both Die at the End
They Both Die at the End

 


 

درخواست چاپ کتابدرخواست فایل pdf کتاب

معرفی کتاب هر دو در نهایت میمیرند

آدام سیلورا در کتاب هر دو در نهایت می‌میرند از آخرین روز زندگی دو پسری می‌گوید که همدیگر را نمی‌شناسند اما سرنوشت مشترکی دارند.

این نویسندۀ جوان ازجمله رمان‌نویسان نوظهور و خوش‌آتیه‌ای است که توانسته از نویسندگان پرفروش نیویوک تایمز شود. آدام سیلورا، پیش از نویسندگی، به فروش کتاب اشتغال داشته است و یک وب‌سایت نویسندگی خلاقانه را برای نوجوانان مدیریت می‌کند. این کتاب از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز بوده و به انتخاب بسیاری از مجلات و وب‌سایت‌ها، بهترین کتاب سال لقب گرفته است.

یک دقیقۀ پیش داشت مطلبی را در وب‌سایتی می‌خواند و حالا می‌داند که یک روز بیشتر به پایان زندگی‌اش نمانده است. این نحوۀ آشنایی ما با متیو است. برای روفئوس نیز اتفاق مشابهی می‌افتد، او در حال دعوا کردن است که قاصد مرگ غافل‌گیرش می‌کند. هر دو در نهایت می‌میرند (They Both Die at the End) داستان دو پسر غریبه‌ای است که سرنوشت آن‌ها را با هم پیوند می‌دهد.

آدام سیلورا (Adam Silvera) این‌طور ما را در ابتدای داستان غافل‌گیر می‌کند. متیو و روفئوس حالا فقط باید یک تصمیم بگیرند: می‌خواهند روز آخر زندگی‌شان را چطور سپری کنند؟ هر یک به دلیلی دلشان می‌خواهد دوستی تازه پیدا کنند و خوشبختانه، شرایط نیز برای این کار فراهم است؛ برنامه‌ای وجود دارد به نام «آخرین دوست».

هر دو در نهایت می‌میرند کتابی جذاب و پرکشش و درعین‌حال عمیق است که به ما خاطرنشان می‌کند زندگی بدون مرگ و عشق بدون فقدان مفهومی ندارد. با خواندن این کتاب، خواهیم گریست و هم‌زمان قدرت زندگی را خواهیم ستود و شور زندگی را احساس خواهیم کرد.

چه نوجوان باشید و چه بزرگ‌سال، اگر به مرگ، عشق و زندگی می‌اندیشید، این کتاب مناسب شماست.

نحوه دانلود کتاب They Both Die at the End

برای دانلود کتاب زبان اصلی هر دو در نهایت میمیرند، ابتدا وارد سایت فایلسو و قسمت درخواست کتاب خارجی شده سپس اسم و مشخصات کتاب را مشاهده میکنید. اگر نسخه دیگری از این کتاب را در نظر دارید حتما در قسمت توضیحات ذکر کنید که ویرایش چندم و کدام نویسنده را نیاز دارید تا همان نسخه برای شما قیمت گذاری شود.

دانلود رایگان pdf کتاب زبان اصلی

شما برای دانلود رایگان کتاب زبان اصلی ابتدا وارد قسمت جستجوی سایت شده و عنوان کتاب مد نظر خود را وارد و سپس جستجو کنید. کتاب های رایگان کاملا مشخص بوده و برچسب دانلود رایگان روی آنها مشخص است که میتوانید آنها را دانلود کنید، در صورتی که فایل دانلود شده دارای ایراد بود می توانید آن را داخل سایت درخواست داده تا همکاران ما در کمترین زمان ممکن بررسی و آن را برای شما ارسال کنند. لازم به ذکر است در صورتی که ما فایل را برای شما ارسال کنیم شامل هزینه جزئی خواهد بود.

خرید کتاب کاغذی They Both Die at the End

برای خرید نسخه چاپی یا هارد کپی کتاب هر دو در نهایت میمیرند فقط کافیت روی لینک روبرو کلیک کنید و بعد از وارد کردن ایمیل و شماره تماس، منتظر تماس همکاران ما باشید. درخواست کتاب فیزیکی هردو در نهایت میمیرند از سایت فایلسو.

جزئیات :

ناشر :Quill Tree Books 

تاریخ انتشار :(December 18, 2018)

زبان : انگلیسی

تعداد صفحات : ۴۱۶

درخواست چاپ کتابدرخواست فایل pdf کتاب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا