دسته‌بندی نشده

انتشارات وایلی

معرفی Wiley

انتشارات وایلی ، یک پایگاه شامل وسیع ترین و جامع ترین منابع و کتابهای علمی بین‌المللی در موضوعات بسیار متعددی همچون : “علوم سلامت” ، “علوم انسانی” ، “علوم اجتماعی” ، “علوم فیزیکی” و “علوم زیستی” می باشد . سایت مقالات وایلی دسترسی بی‌نظیری به بالغ بر 30,000 کتاب آنلاین ، 2,000 ژوورنال ، 6,000,000 مقاله و صدها کتاب مرجع و البته پروتکل‌های آزمایشگاهی را ارائه می‌دهد .

موضوعات تحت پوشش انتشارات وایلی

  1. دامپزشکی
  2. علوم اجتماعی و رفتاری
  3. روانشناسی
  4. فیزیک
  5. داروشناسی و داروسازی
  6. پرستاری ، دندانپزشکی ، بهداشت و درمان
  7. علوم مهندسی
  8. ریاضیات و آمار
  9. علوم زیستی
  10. قانون و جرم شناسی
  11. علوم انسانی
  12. زمین ، علوم فضایی و محیط زیست
  13. علوم کامپیوتر و فناوری اطلاعات
  14. شیمی
  15. کسب و کار ، اقتصاد ، امور مالی و حسابداری
  16. هنر
  17. معماری
  18. کشاورزی ، آبزی پروری و علوم غذایی

خرید کتاب از وایلی

پایگاه وایلی نیز همانند بسیاری دیگر از سایت های خرید اینترنتی کتاب در ایران فعالیت نمی کند و به تبع از زبان فارسی نیز پشتیبانی نمی کند . پس خرید آنلاین مقاله از انتشارات وایلی نیز به راحتی امکان پذیر نیست . این مجموعه همچنین امکان چاپ کتاب های درخواستی متقاضیان را در خود ندارد و فایل های درخواستی را فقط به صورت خرید pdf کتاب به مقصد می رساند . از آنجا که بین این سازمان و کشور ایران همکاری وجود ندارد ، امکان خرید مستقیم از این پایگاه عملا غیرممکن است .

در اینجا ما به کمک شما می آییم . مجموعه فایلسو ، پیشگام در خرید آنلاین کتاب و خرید اینترنتی مقاله ، میتواند به شما در خرید مقاله از وایلی کمک کند . شما می توانید کتاب یا مقاله مورد نظر خود را در قسمت درخواست صفحه سایت ما ثبت کنید . کارشناسان ما پس از انجام مراحل مربوطه اقدام به برقراری ارتباط با عوامل مجموعه وایلی کرده و فایل موردنظر شما را به دست شما می رساند . چنانچه تمایل دارید نسخه چاپی کتاب یا مقاله خود را نیز داشته باشید ، باز هم مجموعه ما با فراهم کردن این امکان ، نسخه چاپی فایل شما را با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان ممکن بدست شما می رساند .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا