اخباردانشگاه

مراکز برتر اعزام دانشجو به خارج از کشور

در اینجا به معرفی مراکز برتر اپلای یا اعزام دانشجو به خارج از کشور پرداخته ایم . بخاطر داشته باشید معرفی این مراکز به منزله تصدیق یا عدم تصدیق خدمات آنها نیست و این مراکز صرفا بر اساس نتایج جست و جو معرفی شده اند.

1)موسسه آرتا علم چیستا

این موسسه پذیرش تحصیلی با مجوز رسمی از وزارت علوم تحقیقات و فناوری در سال ۱۳۹۲ تاسیس شد و با شماره ۴۵۶۲۲ به ثبت رسید . موسسه آرتاعلم چیستا با تسلط کافی بر قوانین اعزام دانشجو به خارج از کشور در امتداد ارتقای سطح علمی دانشجویان کشور نقش مهمی را ایفا می کند . این موسسه پلی به سوی آینده ای روشنتر برای فرزندان ایران زمین است .

2)موسسه دانش پژوهان اورانوس

این موسسه پذیرش تحصیلی با مجوز رسمی از وزارت علوم تحقیقات و فناوری با شماره ۴۰۹۶۴  در سال ۱۳۸۹ اغاز به کار نمود و همچنین عنوان اولین موسسه رسمی اعزام دانشجو به اتریش را با خود به همراه دارد.

کارشناسان این موسسه بر زبان المانی و انگلیسی تسلط کامل دارند که این موضوع باعث ارتباط راحتتر با دانشگاه مقصد شده و روند پرونده ها را تسریع می کند .

این موسسه به عنوان یکی از برترین موسسات اعزام دانشجو شما را برای انتقال ، اسکان و تحصیل در کشور مقصد راهنمایی می کند.

3)موسسه پیشگام

موسسه اعزام دانشجو به خارج کشور “پیشگام” دارای مجوز اعزام دانشجو از سوی وزارت علوم تحقیقات و فناوری است .  این موسسه مفتخر است با عقد قرارداد با بهترین مشاوران در اروپا و چین و نیز داشتن نمایندگی دانشگاههای معتبری همچون دانشگاه ساوتهمپتون انگلستان، مناسبترین فرصت های ادامه تحصیل در خارج کشور را برای دانشجویان فراهم آورد.

تجربه سالها تدریس در دانشگاه های ایران و همچنین ارتباط آکادمیک مدیران این موسسه با برترین دانشگاههای دنیا نظیر انگلستان، ایتالیا و دیگر کشورهای معتبر اروپایی این امکان را به این موسسه داده است تا مناسبترین فرصت های تحصیل در خارج از ایران را برای شما پیدا و تهیه کند .

4)موسسه کوه نور

در میان موسسات اعزام دانشجو به خارج از کشور ، موسسه دانش گستر کوه نور سابقه و تجربه نسبتا بیشتری دارد . فعالیت مداوم این شرکت در اخذ ویزای تحصیلی برای متقاضیان ادامه تحصیل در خارج از کشور باعث شده است که این شرکت به سرعت در میان موسسات اعزام دانشجو به خارج از کشور جا بیفتد . هم اکنون با گذشت حدود یک دهه از فعالیت مداوم و بی وقفه ، کارآمدترین سطح خدمت رسانی در قیاس با دیگر موسسات مشابه ، به این موسسه اختصاص داده شده است.

این موسسه به عنوان اولین و تنها موسسه مجاز برای اعزام متقاضی به اسپانیا و پرتغال با مجوز رسمی از وزارت علوم تحقیقات و فناوری به حساب آید .

5)موسسه نیلوفرآبی (لوتوس)

موسسه پذیرش تحصیلی نیلوفرآبی (لوتوس) در سال ۱۳۸۳ در تهران شروع به کار کرد . مؤسسه نیلوفرآبی دارای نمایندگان کثیری در سایر کشورها بوده و همچنین با سابقه چندین ساله‌اش در زمینه اعزام دانشجو به خارج از کشور به اعتبار قابل توجهی در این زمینه دست یافته است. گروه لوتوس در مقاطع مختلف تحصیلی اقدام به اخذ ویزای تحصیلی نموده و در زمینه پذیرش در مقاطع دکترا و تخصص‌پزشکی نیز فعالیت قابل توجهی دارد. در سال‌های اخیر این مؤسسه موفق به اعزام تعداد بی‌شماری از دانشجویان برای تحصیل در کشورهای آسیایی ( نظیر فیلیپین،هند،مالزی و . . . ) و اروپایی (لهستان،اتریش،فنلاند،فرانسه،آلمان،سوئد و . . . ) و البته استرالیا و کانادا شده‌است. باید بگوییم تمامی این مراحل توسط نمایندگان مجرب در داخل و خارج از کشور، اعم از پذیرش ، اسکان و خدمات جانبی دانشجویان در کشور مقصد انجام می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا