رمان

خرید رمان My Favourite Mistake اثر Marian Keyes به زبان اصلی از آمازون

دانلود یکی از پرفروش ترین رمان های آمازون در سال 2024

رمان My Favourite Mistake اثری از نویسنده معروف ایرلندی، ماریان کیز، است که در سال ۲۰۲۴ منتشر شد. این رمان به عنوان یکی از آثار محبوب و مورد توجه این نویسنده معروف شناخته می‌شود.این رمان نوشته شده توسط Marian Keyes ،یکی از پرفروش ترین رمان سال ۲۰۲۴ در آمازون است!شما می توانید برای خرید رمان My Favourite Mistake اثر Marian Keyes به زبان انگلیسی از آمازون به سایت فایلسو مراجعه کنید و درخواست کتاب های اورجینال از آمازون را ثبت نمایید.

رمان My Favourite Mistake

خرید رمان My Favourite Mistake اثر Marian Keyes زبان اصلی

برای چاپ اشتباه مورد علاقه من به زبان انگلیسی شما می توانید سفارش چاپ دیجیتال کتاب را داخل سایت ثبت کنید تا در کمتر از ۲ روز کاری چاپ چاپ افست کتاب خارجی شما آماده و ارسال شود! چاپ رمان My Favourite Mistake در سایت فایلسو با نهایت دقت انجام می شود و کتابی که به دست شما میرسید تفاوتی با نسخه اصلی ندارد و حتی در برخی موارد بهتر از نسخه اورجینال چاپ می شود.

درباره رمان اشتباه مورد علاقه من از ماریان کیز

رمان My Favourite Mistake اثری از نویسنده معروف ایرلندی، ماریان کیز، است که در سال ۲۰۲۴ منتشر شد. داستان این رمان درباره‌ی زندگی شخصی و عاطفی یک زن به نام آنا است. او یک زندگی برای حسادت دارد. آپارتمانی در نیویورک. یک شریک مناسب و یک شغل عالی . چه کسی این همه را نخواهد؟ او آسمان‌خراش‌های منهتن را به شهر کوچک ایرلندی Maumtully (جمعیت ۱۲۱۷ نفر) تغییر می‌دهد و به دوستان قدیمی خود، بریجیت و کولم ، کمک می‌کند تا یک خلوت ساحلی لوکس برپا کنند. سخت تر از آن چیزی که به نظر می رسد.در حالیکه مردم محلی از این ایده متنفرند. تا این حد، تهدید و خشونت وجود داشته است.

رمان اشتباه مورد علاقه من با توجه به روایت جذاب و مشوق خود، خوانندگان را به تفکر و تأمل در مسایلی همچون عشق، روابط، و تصمیم‌گیری‌های مهم در زندگی، می‌کشاند.

دانلود بهترین رمان سال ۲۰۲۴ در آمازون

رمان اشتباه مورد علاقه من از ماریان کیز یک داستان جذاب و شگفت‌آور است که در آن عناصری همچون عشق، روابط، و تجربه‌ی دوباره شروع، به زیبایی ترکیب شده‌اند. این رمان، با شخصیت‌های زنده و پیچیده و داستانی جذاب، توانسته است مخاطبان را به دنیایی از احساسات و تجربیات وارد کند و پیام‌هایی ارزشمند را به آن‌ها انتقال دهد.

کتاب My Favourite Mistake در اپریل سال ۲۰۲۴ به چاپ رسیده است و شامل ۶۰۸ صفحه میباشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا