رمانکتاب

کتاب Harry Potter and the Order of the Phoenix

Harry Potter and the Order of the Phoenix
Harry Potter and the Order of the Phoenix

 


Harry Potter and the Order of the Phoenix

 

معرفی کتاب هری پاتر :

 

روایتی از داستان فراموش نشدنی  جی.کی.رولینگ.کتاب هری پاتر و محفل ققنوس یکی از  پرفروش ترین  کتاب ها بود . در این اثر ماجراهایی رو دنبال خواهید کرد که هری پاتر و دوستاش در پنجمین سال تحصیلی خود در هاگواتز از سر می گذرانند. حادثه ی اصلی تو این کتاب به گوش رسیدن  زمزمه هایی درباره ی بازگشت لرد ولدمورت خبیث است.

 

خرید کتاب هری پاتر

 

کمتر کتابخوانی در دنیا وجود دارد که نام مجموعه ی پرفروش و مشهور هری پاتر را نشنیده باشد. جی.کی.رولینگ تو این اثر چند جلدی یه دنیای فانتزی بی مانند و منحصر به  فرد خلق کرده است . جهانی سرشار از شگفتی و تخیل که انچنان در میان مردم سرتاسر دنیا شیفته و عاشق پیدا کرده و نماد هایشان انقدر در دل فرهنگ عامه نفوذ یافته که امروزه به چشم بسیاری از افراد واقعی تر از جهانی که می شناسیم به نظر می رسد.

راستی از کجا معلوم ؟شاید هم این دنیای اسرار آمیز واقعا وجود داشته باشد . اصلا شاید همین حالا که شما در حال خواندن این مطلب هستید مسئولان هاگوارتز در حال آماده سازی کلاس ها برای شروع سال تحصیلی جدید در مدرسه ی جادوگری باشند. هری پاتر و  محفل ققنوس طولانی ترین اثر در میان هشت کتابی است که در کنار هم مجموعه ی بزرگ هری پاتر را تشکیل می دهند.

اگه شما  هم از شیفتگان دنیای شگفت انگیز و جادویی مجموعه کتاب های هری پاتر هستید فرصت خوندن این کتاب رو از دست ندید . همچنین مجموعه  فیلم های هری پاتر نیز مخاطبان خود را دارد و فیلمی تحسین برانگیز از این رمان تو سال ۲۰۰۷ به کارگردانی دیوید یتس اقتباس ساخته شد و حدود ۹۴۰ میلیون دلار نیز فروش داشت.

 

جزئیات

 

ناشر:Arthur A. Levine Books

تاریخ انتشار: (June 26, 2018)

زبان : انگلیسی

تعداد صفحات :۴۱۲

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا