دسته‌بندی نشده

منابع آزمون Mcat

آزمون Mcat یا Medical College Admission Test از آزمون های ضروری برای قبولی در رشته های پزشکی و زیر شاخه های آن در کشور های آمریکا و کانادا است. اکثر دانشگاه های معتبر آمریکا و کانادا برای پذیرش دانشجو شرط قبولی در آزمون MCAT را برای داوطبین خود گذاشته اند. این آزمون از سال ۲۰۰۷ به صورت کامپیوتری و شاید بیشتر از ۲۵ بار در سال برگزار می شود. جهت آشنایی با منابع آزمون MACT (امکت) در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

 آزمون mcat چیست

امتحان mcat جهت سنجش ارزیابی اطلاعات، استدلال و مهارت در نوشتار دانشجویان در زمینه علم پزشکی برگزار می شود. این آزمون به چهار بخش اصلی تقسیم شده است از قبل طراحی شده اند , به صورت زیر درmcat می‌آید:

. امتحان از چهار قسمت تشکیل شده که از قبل طراحی شده اند که به صورت زیر در امتحان می‌آید:
علوم طبیعی، درک مفاهیم، انشاء، علوم زیستی

قسمت درک مفاهیم، علوم طبیعی، و علوم زیستی امتحان سوالات تستی است. قسمت انشاء آزمون از دو قسمت کوتاه تشکیل شده که باید در داخل کامپیوتر نوشته می‌شود.
37-main-language-book-main.webp

منابع آزمون mcat

منابع آزمون mcat بسیار گسترده هستند و انتخاب منبع مناسب از بین کتاب های موجود برای داوطلبین کار سختی محسوب می شود. انتخاب منابع زبان اصلی نسبت به منابع ترجمه شده از اهمیت زیادی برخوردار است. زیرا منابع آزمون mcat به زبان اصلی روانتر بوده و متقاضی بهتر می تواند مسایل را تجزیه و تحلیل کند.

شانس قبولی در آزمون mcat

اگر از نظر علمی در سطح متوسط به بالایی قرار دارید با انتخاب درست منابع آزمون mcat  و اندکی تلاش و تمرکز و مطالعه می توانید به راحتی در این امتحان ورودی قبول شوید. داوطلبین رشته های پزشکی کشور های کانادا و آمریکا می توانند با دانلود و خرید منابع آزمون mcat به زبان اصلی  از سایت هایی که در این زمینه فعالیت می کنند مانند فایلسو شانس قبولی در آزمون mcat را افزایش دهند.
Buy-books-in-the-original-language-2.webp

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا