کتاب

کتاب Think and Grow Rich از امازون

 

Think and Grow Rich
Think and Grow Rich

 


Think and Grow Rich


 

معرفی بیاندیشید و ثروتمند شوید :

 

تو کتاب بیاندیشید و ثروتمند شوید به قلم ناپلئون هیل سیزده گام به سوی ثروت توصیف شده است. این سیزده گام کوتاه ترین فلسفه قابل اعتماد برای پیشرفت و موفقیت را ارئه می دهند.

 

قبل از آغاز مطالعه کتاب بی اندیشید و ثروتمند شوید ( Think and Grow Rich ) لازم است بدونید که این کتاب برای سرگرمی نوشته نشده و با مطالعه اون از مطالب ارزشمند بسیاری بهره خواهید برد. محتویات این کتاب را طی یک هفته یا یه ماه نمی توان به خوبی درک کرد بلکه باید مرتب اون رو مرور کرد.ناپلئون هیل تو هر کدوم از فصل های این کتاب نگاه کوتاهی به رمز و راز پولسازی و کسب درآمد داشته است.

رمز و رازی که ثروت بسیاری را برای بیش از پانصد مرد به همراه داشته و هیل نیز آن ها را از سال ها ئیش به دقت مورد تحلیل و بررسی قرار داده است.

 

بعد از اینکه دکتر میلر ریس هاچیستون که تو سطح ملی به مهندس مشاور و همکار دیرینه توماس ادیسون معروف است این کتاب را به طور کامل خواند گفت : این کتاب یه رمان نیس بلکه یه کتاب درسی درباره موفقیت و پیشرفت انسان است و مستقیما از تجربه های صدها مرد موفق آمریکایی نشئت گرفته است.بعد از خوندن این کتاب  می فهمید که تو شرف بدست اومدن  به یه فلسفه هستید – فلسفه ای که می تونید به ثروتی مادی تبدیل شود یا به راحتی به شما آرامش خاطر – درک و فهم و توازن معنوی بدهد.

تو این کتاب ۱۳ اصل کسب درامد و پول سازی رو خواهید یافت. این اصول برای هر  فردی که پول کافی برای تضمین استقلال مالی اش جمع می کند مهم و لازم است.

 

جزئیات :

 

ناشر :CreateSpace Independent Publishing Platform  

تاریخ انتشار :(May 27, 2017)

زبان : انگلیسی

تعداد صفحات :۱۳۲

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا