دسته‌بندی نشدهکتابمجله

مدیریت داده های پزشکی با هوش مصنوعی

هوش مصنوعی پزشکی (AI) و فناوری داده‌های بزرگ در سال‌های اخیر به سرعت پیشرفت کرده‌اند. از این رو روش هایی برای جمع آوری داده های پزشکی، ذخیره سازی، حاشیه نویسی و مدیریت مرتبط با هوش مصنوعی پزشکی انجام شد. این روند به اشتراک گذاری منابع داده های پزشکی و استفاده از هوش مصنوعی در پزشکی بالینی را تا حد زیادی بهبود می بخشد.

هوش مصنوعی در پزشکی

امروزه هوش مصنوعی (AI) در پزشکی گنجانده شده است که می تواند تشخیص را دقیق تر کند و فرآیندهای تشخیص و درمان را تسریع کند. با توسعه هوش مصنوعی در پزشکی، الگوریتم های زیادی توسعه یافته و به کار گرفته شده اند. به عنوان یک زمینه تحقیقاتی در حال ظهور، هوش مصنوعی در پزشکی هنوز جزئیات زیادی دارد که باید برای حمایت از تحقیقات با کیفیت بالاتر استاندارد شود.
74.webp

استاندارد سازی آماده سازی داده ها

استانداردسازی آماده‌سازی داده‌ها قبل از توسعه الگوریتم هوش مصنوعی پزشکی نیز ضروری است. کلان داده‌های پزشکی، که نیروی محرکه آموزش الگوریتم هوش مصنوعی پزشکی را نشان می‌دهند، دارای ویژگی‌های انواع غنی، طیف گسترده‌ای از رشته‌ها و وابستگی زیاد به افراد با سابقه پزشکی هستند. علاوه بر این، استفاده از هوش مصنوعی در پزشکی بالینی با چالش‌های زیادی از جمله ایجاد مجموعه داده‌های بیمار با کیفیت کافی مواجه است.

مدیریت داده های پزشکی با هوش مصنوعی

برای به کارگیری الگوریتم هایی هوش مصنوعی در پزشکی لازم است کل فرآیند پیش پردازش داده های پزشکی، از جمله جمع آوری، ذخیره سازی، حاشیه نویسی و مدیریت داده ها در مورد بیماری های خاص، قبل از آموزش الگوریتم استاندارد شود. پیش‌بینی می‌شود که هوش مصنوعی می‌تواند به استفاده علمی و منطقی از منابع پزشکی کمک کند و هوش مصنوعی در زمینه پزشکی بیشتر ارتقا یابد.
513.webp

خرید اینترنتی کتاب

از طریق سایت فایلسو می توانید اقدام به خرید منابع و کتاب های مدیریت داده های پزشکی با هوش مصنوعی به زبان لاتین نمایید. مشخصات کتاب و منابع مورد نظر در سایت آمازون موجود است و فایلسو دسترسی به کتاب های لاتین حوزه هوش مصنوعی و پزشکی را برای شما آسان می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا