کتابکتاب صوتیمنابع لاتین

کتابخانه گوگل پلی

کتاب های Google Play

Google Play Books یک سرویس توزیع دیجیتال کتاب های الکترونیکی است که توسط شرکت Google اداره می شود . این سایت نیز به یکی از برترین سایت های خرید آنلاین کتاب تبدیل شده است . کاربران می توانند کتابهای الکترونیکی و کتابهای صوتی موردنظر خود را از Google Play خریداری کنند . Google Play books بیش از پنج میلیون عنوان کتاب ارائه می دهد . که این ادعا این مجموعه را به “بزرگترین مجموعه کتابهای الکترونیکی در جهان” تبدیل می کند . از این رو در زمینه خرید آنلاین کتاب روزانه افراد زیادی از این سایت برای خرید کتاب صوتی و خرید کتاب الکترونیک استفاده می کنند .

نحوه استفاده از Google Play Books

کتاب های موجود در این سایت را می توان در بخش کتابهای اختصاصی در وب سایت Google Play ، با استفاده از برنامه های  خواننده فایل های الکترونیکی تلفن های همراه که از “Adobe Digital Edition” پشتیبانی می کنند که هم برای iOS و هم برای Android موجود است ، از طریق مرورگر وب مطالعه کرد . کاربران بااستفاده از Google Home می توانند بالغ بر 1000 کتاب در قالب های “PDF” یا “EPUB” را دانلود کنند . امروزه Google Play Books در 75 کشور جهان در دسترس است .

فرمت فایل های Google Play Books

در ابتدا ، شرکت Google به ناشران و نویسندگان اجازه می داد تا کتاب ها را در قالب های مختلفی از جمله “pdf” ، “pdb” ، “doc” ، “epub” ، “mobi” و “html” بارگذاری کنند . اما از ژوئیه 2013 ، پشتیبانی از همه این قالب ها به جز PDF و EPUB برداشته شد و هم اکنون کاربران می توانند فایل های موردنظر خود را تنها به صورت فرمت های “pdf” و “epub” دریافت کنند .

 معایب استفاده از Google Play Books

سایت Google Play Books امروزه به عنوان یکی از سایت های پیشتاز در خرید کتاب اینترنتی به شمار می رود . اما کار با این مجموعه مشکلاتی را نیز به همراه دارد که در ذیل به آنها اشاره می کنیم :

  • همانطور که در بالا گفته شد ، امروزه Google Play Books در 75 کشور جهان ارائه می شود که متاسفانه در لیست این کشور ها ، نام ایران به چشم نمی خورد . این شرکت هنوز اقداماتی برای پشتیبانی ایران از سرور های خود انجام نداده است و دسترسی به Google Play Books در ایران عملا غیر ممکن است .
  • این سرویس نه تنها در ایران ، بلکه در سایر کشورهای فارسی زبان نظیر افغانستان و تاجیکستان هم در دسترس نیست . از این رو از زبان فارسی پشتیبانی نمی کند و درخواست کتاب از آن نیازمند تسلط کامل به زبان انگلیسی می باشد .
  • Google Play Books فایل موردنظر شما را تنها به صورت نسخه الکترونیکی و یا کتاب صوتی درنظر گرفته است و اساسا برنامه ای برای چاپ کتاب شما ندارد . از این رو برای خرید کتاب الکترونیک و دانلود کتاب صوتی مجموعه ای کارآمد است اما چنانچه در نظر دارید فایل مورد نظر خود را به صورت نسخه چاپی دریافت کنید ، روی این سایت حساب نکنید !
  • گاها گزارش شده است که حتی نسخه الکترونیکی فایل های مورد نظر کاربران یا به درستی اسکن نشده اند و یا کیفیت لازم را ندارند و حتی قابل خواندن نمی باشند !

کمک ما به شما !

مجموعه فایلسو مجموعه ای در زمینه خرید کتاب اینترنتی ، شما را در این مشکلات یاری می کند . درصورتیکه تمایل به دریافت کتابی از سایت Google Play Books دارید ، می توانید کتاب مورد نظر خود را در قسمت “درخواست” در صفحه سایت ما ثبت کنید . مجموعه ما در کوتاهترین زمان فایل الکترونیک شما را به دست شما می رساند . تمایل دارید فایل خود را به صورت نسخه چاپی نیز داشته باشید ؟ باز هم مجموعه فایلسو در خدمت شماست و کتاب موردنظر شما را با بالاترین کیفیت از نسخه الکترونیک به نسخه چاپی تبدیل کرده و صورت فیزیکی کتاب شما را به دستتان می رساند … !

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا