رمانعاشقانه

رمان زیبای The Little Prince for Grownups زبان اصلی

The Little Prince for Grownups
The Little Prince for Grownups

( رمان زیبای The Little Prince for Grownups )

 

 

معرفی :

 

روبرتو لیمانتو بر اساس داستان مشهور و پرفروش آنتوان دو سنت اگزوپری  کتاب شازده کوچولو برای بزرگ تر ها را نوشته و با بهره گیری از تفکرات کارل گوستاویونگ و مفاهیم روانشناسانه و اسطوره ای این داستان جذاب را به نگارش دراورده است .

کمتر کسی را پیدا می کنید که نام داستان شازده کوچولو را نشنیده باشد اثری محبوب و به یادماندنی از نویسنده  مشهور فرانسوی آنتوانن دو سنت اگزوپری که تو سال ۱۹۴۳ منتشر  شده است . کتاب شازده کوچولو برای بزرگترها نیز به نوعی ادامه دهنده این داستان به شما می رود که نویسنده بر اساس تفکرات کارل یونگ برداشتی روانشناسانه از متن اصلی داشته است . در نسخه اصلی شازده کوچولو ماجرا از جایی آغاز می شد که خلبانی بی نام به طور تصادفی در صحرایی فرود می آید و در آنجا با پسرکی عجیب آشنا می شود اما در کتاب شازده کوچولو برای بزرگتر ها این بار خود آنتوان دو سنت اگزوپری قهرمان اصلی قصه می شود و همراه با شازده و پیرمدی خردمند قدم در راهی عجیب می گذراند و سفر خودشناسی شان را شروع می کنند .

 

خرید رمان شازده کوچولو برای بزرگترها

 

روبرتو لیمانتو کتاب شازده کوچولو برای بزرگتر ها را بر اساس مفاهیم اسطوره شناسی و روانشناسی یونگ تحلیل کرده و داستان هایی از کتاب مقدس و متون عرفانی و اسطوره ای یونان را نیز اضافه کرده است . در این داستان مفهوم خدواند بارها مطرح می شود که نویسنده آن را بر اساس نظریه های یونگ به خویشتن درون و ناخودآگاه تفسیر می کند و با خدایی که در ادیان مختلف می شناسید تفاوت دارد . در واقع بر اساس نظریات این روانشناس همه انسان ها در ضمیر ناخودآگاه  خود یک نیروی راهنما به نام (دایمون)دارند که اگر بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند پاسخ بسیاری از پرسش هایشان را می یابند.

تو کتاب شازده کوچولو برای بزرگتر ها نیز راوی یا همان اگزوپری به دنبال دایمون می گردد و شازده کوچولو هم نمادی از خویشتن یاا دایمون و سرشار از خلاقیت است و می تواند مسائل را به خوبی حل کند.این کتاب به تمامی دوستداران کتاب شازده کوچولو و طرفداران نظریات کارل گوستاو یونگ پیشنهاد می شود چرا که متن کتاب ساده و ملموس است و برای فهم ان به دانش روانشناسی نیازی نیست.

 

جزئیات :

 

ناشر :CreateSpace  

تاریخ انتشار :(February 8, 2012)

زبان : انگلیسی

تعداد صفحات :۱۹۰

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا