رمان

رمان زیبا و پر طرفدار Me Before You

Me Before You
Me Before You

Me Before You

 

معرفی :

 

کتاب من پیش ازتو اثر جوجو مویز رمانی عاشقانه با سبکی متفاوت یکی از پرفروش ترین کتاب های نیویورک تایمز است که آن را می توان محبوب ترین کتاب جوجو مویز در ایران نامید.

من پیش از تو (Me Before You ) داستان عشقی پر شور – غیر ممکن است که در خاطره ها باقی می مونه جوجو مویز تاکنون دو بار موفق به کسب جایزه انجمن رمان نویسان رمانتیک شده است. جوجو مویز در این روایت عاشقانه سعی دارد درسی به خوانندگان بدهد که هیچ وقت برای شروع زندگی از صفر دیر نیست. من پیش از تو دارای فضاسازی ها و تصویر سازی های زیبایی ست که به راحتی خواننده را با خود همراه می کند.

داستان من پیش از تو از یه عاشقانه کاملا متفاوت است . عشقی ورای عشق های زمینی که بیشتر جنبه انسانی و معنوی دارد. لوییزا کلارک ۲۶ساله با خانوادش زندگی میکنه و صلاحیت های کمی دارد و مدام از خواهر کوچکش ترینا کم می آورد .لوییزا که در تامین خانواده کمک می کند شغلش را در یه کافه محلی از دست می دهد . بعد از چندین تلاش بی نتیجه بالاخره یه موقعیت استخدامی خاص گیر می اورد  – کمک برای مراقبت از ویل ترینر یک مرد جوان ورزشکار موفق و ثروتمند که دو سال پیش در اثر تصادف قطع نخاع شده است.

مادر ویل لویرا بی تجربه را استخدام می کند تا به زندگی ویل طراوت دهد. در ابتدا ممکن است به نطر برسد این رمان همه یه رمان کلیشه ای است اما در واقع اینطور نیست . رمان من پیش از تو اثری واقع گرا و عامه پسند است که مورد توجه طیف گسترده ای از خوانندگان در سنین مختلف قرار گرفته است به طوری که خواننده را در موقعیتی  قرار می دهد که اشک ریزان کتاب را بخواند و جلو برود.

 

جزئیات :

 

ناشر : Penguin Books  

تاریخ انتشار :(July 30, 2013)

زبان : انگلیسی

تعداد صفحات :۳۶۹

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا