رمانروانشناسیکتاب

کتاب ۳۶۵ نقل و قول الهام بخش از بزرگان

کتاب ۳۶۵ نقل و قول الهام بخش از بزرگان نوشته کوین کروز در سال ۱۹۶۷ منتشر شده است. این مجموعه بی نظیر بعد از چاپ مورد استقبال بسیاری از خوانندگان قرار گرفت و کوین کروز را به یک فرد جهانی تبدیل کرد. کتاب ۳۶۵ نقل و قول الهام بخش بزرگان به دلیل استقبال مخاطبین به بسیاری از زبان های دنیا ترجمه شده است .
Buying-foreign-books-2.webp

درباره کتاب ۳۶۵ نقل و قول الهام بخش از بزرگان

کتاب ۳۶۵ نقل و قول الهام بخش از بزرگان نوشته کوین کروز شامل مجموعه ای بی نظیر از سخنان و پیام های بزرگان و افراد موفق تاریخ است. این نقل و قول ها آن قدر زیبا و رسا و الهام بخش است که شاید بارها در طول روز آن ها را بخوانید. در طول مطالعه کتاب خواننده علاوه بر انگیزه گرفتن با مفاهیمی درباره عملگرایی، مدیریت، غلبه بر ترس ها، اعتماد به نفس و … آشنا خواهد شد.

کوین کروز

کوین کروز نویسنده ای مشهور و یک کارآفرین موفق آمریکایی است که تا کنون توانسه چندین کسب و کار چند میلیون دلاری را از صفر راه اندازی کند. او  سخن رانی های متعددی در سراسر جهان در رابطه با رهبری و کسب و کار ها انجام داده است و بیشتر مردم جهان او را به عنوان یک رهبر می شناسند.  کوین کروز با قلمی زیبا تا کنون کتاب های متعددی را در رابطه با موفقیت نوشته است که بسیار مورد استقبال مخاطبین قرار گرفته.

35-special-gift-book-main.webp

دانلود کتاب ۳۶۵ نقل و قول الهام بخش از بزرگان

برای دانلود کتاب ۳۶۵ نقل و قول الهام بخش از بزرگان به زبان اصلی و سایر زبان های ترجمه شده می توان به سایت فایلسو مراجعه کنید و نسخه الکترونیکی این کتاب ارزشمند را دریافت نمایید. همچنین می توانید درخواست چاپ این مجموعه را به زبانی اصلی و سایر زبان های ترجمه شده بدهید و بعد از مدت کوتاهی آن را دریافت کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا