رمانعاشقانه

خرید رمان عاشقانه ربه کا + نسخه چاپی

Rebecca
Rebecca

 


رمان زیبای ربه کا (Rebecca)

 

معرفی رمان ربه کا :

 

کتاب ربه‌کا شاهکار دافنه دوموریه یکی از مشهورترین رمان‌های عاشقانه معاصر است . ربه‌کا  نخستین بار در سال ۱۹۳۸ به چاپ رسید و در همان سال برندۀ جایزه‌ی ملی کتاب آمریکا شد . از ویژگی محسوس این کتاب سیر خطی داستان و فضاسازی کم‌نظیر آن در ادبیات کلاسیک است.اولین بار در سال ۱۹۳۸ «اورسن ولز» از ربه‌کا در یک نمایش‌نامه‌ی رادیویی استفاده کرد.

در این رمان زندگی دختر جوانی روایت می‌شود که ندیمه‌ی یک زن ثروتمند است. دافنه دو موریه تا پایان داستان اسم این ندیمه را به خواننده‌ها نمی‌گوید و فقط او را با نام خانم دووینتر معرفی می‌کند. خانم دووینتر در یکی از سفرها با ارباب خود در یک هتل ییلاقی ساکن می‌شود. او در این هتل با مرد میانسال و ثروتمندی‌ به‌ نام‌ ماکسیم‌ دووینتر آشنا می‌شود و بعد از مدتی باهم ازدواج‌ می‌کنند.

 

خرید رمان ربه کا زبان اصلی

 

ماکسیم اما به‌تازگی همسر خود، ربه‌کا را از دست داده و به ‌تنهایی در شهر مندرلی زندگی می‌کند. ازدواج دختر جوان با ماکسیم‌ دووینتر و ورودش به عمارت او آغاز سرنوشت مسحور کننده و پیچیده‌ای برای زن جوان است. زن جوان بعد از ورود به خانه‌ی اشرافی کم‌کم شیفته‌ی بانوی اول این خانه و شخصیتش می‌شود. در همان شروع داستان او تلاش می‌کند از شنیده‌های اهالی خانه ربه‌کا را بشناسد و به هویت او پی ببرد. جذابیت داستان از وقتی شروع می‌شود که زن جوان تلاش می‌کند تا مانند ربه‌کا رفتار کند، اما در ادامه متوجه تناقض و تضادی عجیب می‌شود.

چالش اصلی داستان در این زمان شروع می‌شود. مخاطب رمان درگیر فضاسازی بی‌نظیر دافنه دو موریه می‌شود و تا زمانی که هویت واقعی ربه‌کا را کشف نکند، نمی‌تواند دست از خواندن بکشد و کتاب را زمین بگذارد. آن چیزی که بیش‌تر از هر موضوعی خواننده را به دنبال صفحات کتاب می‌کشاند این است که ربه‌کا زنده نیست، اما شخصیت او چنان پرداخته و تاثیرگذار روایت می‌شود که خواننده حضور او را در طول داستان حس می‌کند.

 

جزئیات :

 

ناشر : William Morrow Paperbacks 

تاریخ انتشار :(October 20, 2020)

زبان : انگلیسی

تعداد صفحات :۴۱۶

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا