رمانکتاب

خرید رمان Sophie’s World از آمازون

Sophie's World
Sophie’s World

 

Sophie’s World

 

معرفی :

 

یوستین گردر تو کتاب دنیای سوفی که یکی از پرفروش ترین  و شگفت انگیز ترین کتاب های دنیاست با خلاقیتی بی همتا – نکات ارزشمندی که هر فردی باید در مورد علم فلسفه بداند را با زبانی ساده و روان و در قالب رمان بیان می کند.

دنیای سوفی گزیده ای از سخنان با ارزش فیلسوفان بزرگ دنیا تو ۳ هزار سال گذشته و داستانی پیرامون تاریخ فلسفه ی کل جهان است. یوستین گردر نویسنده نروژی این اثر معروف در واقع معلمی پر مشغله بود که بیشتر سال های عمرش رو به تدریس درس فلسفه و تاریخ عقاید گذراند و به دنبال راهی برای انتقال آسان تر مفاهیم فلسفی به جوانان می گشت.

شخصیت اصلی این رمان سوفی آموندسن دختری خلاق و پر انرژی در آستانه ی ۱۵ سالگی است.ذهن او با دریافت نامه ای پر از سوالات گوناگون فلسفی می شود که جوابی برای آن ها وجود ندارد.متن نامه در دو کلمه خلاصه شده بود ( تو کیستی).

اما داستان این نامه ها به همین راحتی ئایان نیافت چرا که مدتی بعد سوفی نامه ای طولانی تر از قبلی دریافت کرد با مضمون :جهان چگونه به وجود آمد!

سوفی  نمادی از بسیاری نوجوانان دنیا محسوب می شود که با ذهنی آشفته از سوال های بی پاسخی از کیستی و چیستی خود مواجه هستند.داستان دنیای سوفی به طور کلی دنیای دختری با این ویژگی ها را روایت می کند.این رمان جذاب سعی دارد به سوالاتی که بشر در سول تاریخ همواره با آن ها درگیر بوده پاسخ دهد.

 

بخشی از کتاب دنیای سوفی

 

سوفی عزیز ما به زودی با هم ملاقات خوهیم کرد.من خوب می دانستم که تو به کلبه ی ماژور دوباره سر خواهی زد و به همین دلیل کارت پستال های پدر هیل را در آن جا گذاشتم.این مطمئن ترین روش برای رسیدن نامه ها به هیلد بود.نگران مباش که چگونه کارت ها را به هیلد خواهی رساند.تا۱۵ژوئن اتفاق های بسیاری روی خواهد داد.

 

جزئیات :

 

ناشر: Farrar, Straus and Giroux  

تاریخ انتشار :(March 20, 2007)

زبان : انگلیسی

تعداد صفحات :۵۴۴

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا