کتابمنابع لاتین

۱۵ کتاب برتر رشته شیمی در سال ۲۰۲۴

خرید کتاب و منابع خارجی در رشته دانشگاهی شیمی

کتاب های رشته شیمی تنوع زیادی دارند.در حالی که تعداد زیادی کتاب شیمی عالی برای انتخاب وجود دارد، اما دانستن اینکه از کجا شروع کنید و کدام ارزش وقت و انرژی شما را دارد می تواند کار دلهره آور باشد.ما تمام حدس‌ها را برای شما انجام داده‌ایم و فهرستی از ۱۵ کتاب رشته شیمی که در سال ۲۰۲۴ بیشترین جستجو را داشته‌اند را گردآوری کرده‌ایم.شما می توانید برای خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی به سایت فایلسو مراجعه کنید و درخواست کتاب های اورجینال از آمازون را ثبت نمایید.

کتاب رشته شیمی

خرید کتاب های زبان اصلی شیمی از آمازون

برای چاپ کتاب های Chemistry زبان اصلی و به زبان انگلیسی شما می توانید سفارش چاپ دیجیتال کتاب را داخل سایت ثبت کنید تا در کمتر از ۲ روز کاری چاپ چاپ افست کتاب خارجی شما آماده و ارسال شود! چاپ کتاب رشته شیمی در سایت فایلسو با نهایت دقت انجام می شود و کتابی که به دست شما میرسید تفاوتی با نسخه اصلی ندارد و حتی در برخی موارد بهتر از نسخه اورجینال در آمازون چاپ می شود.

بهترین کتابهای دانشگاهی شیمی در سال ۲۰۲۴

شما میتوانید پس از انتخاب کتاب رشته شیمی خارجی مدنظر ، با مراجعه به سایت فایلسو درخواست خرید کتاب زبان اصلی و دانلود کتاب خارجی را ثبت نمایید.در ادامه لیست برترین کتاب های رشته دانشگاهی شیمی در سال ۲۰۲۴ را معرفی می کنیم.

۱ . Modified Mastering Chemistry with Pearson EText

نویسنده : نیوالدو جی ترو ( Nivaldo J. Tro )

این کتاب رشته شیمی یک رویکرد اول اتم‌ را به سوژه می‌گیرد . با تاکید بر ترکیب شیمی آن , از ذرات و مولکول‌ها به بحث در مورد چگونگی تاثیر ساختار بر خواص در تمام موضوعات شیمی می‌پردازد .

۲ . Modern Physical Organic Chemistry

نویسنده : دنیس آ. دوگرتی و اریک وی. آنسلین ( Dennis A. Dougherty, Eric V. Anslyn )

رشته شیمی آلی فیزیکی پیشرفت های زیادی را پشت سر گذاشته است، این کتاب موضوعات کلاسیک و همچنین بسیاری از ایده های جدید در این زمینه مانند شیمی آلی فلزی، شیمی مواد، شیمی بیو آلی و بیوشیمی را ترکیب می کند.

۳ . Chemistry: Atoms First by OpenStax

نویسنده : پل فلاورز، ادوارد جی. نث و ویلیام آر. رابینسون ( Paul Flowers, Edward J. Neth, William R. Robinson )

یک کتاب درسی مقدماتی در رشته شیمی که از طریق یک رویکرد مشترک توسعه یافته است که اصل اول اتم ها را توسعه می دهد.

۴ . Chemistry Chemical Reactivity, Loose-leaf Version, 10th

نویسنده : جان سی کوتز، پل ام.تریشل، جان تاونسند، دیوید تریچل( John C. Kotz, Paul M. Treichel, John Townsend, David Treichel )

با این کتاب شیمی ، از طریق راهبردهای حل مسئله، و ابزارهای مطالعه پویا در مورد موضوعاتی مانند سطوح ماکروسکوپی، نمادین و ذرات شیمی، بینش گسترده‌تری نسبت به مفاهیم عمومی شیمی به دست آورید.

۵ . Lehninger Principles of Biochemistry

نویسنده : دیوید ال. نلسون و مایکل ام. کاکس ( David L. Nelson, Michael M. Cox )

با نسخه کاملاً به روز شده هشتم از کتاب اصول بیوشیمی Lehninger با بیوشیمی آشنا شوید. این کتاب بیوشیمی زبان اصلی دانش آموزان را در مهمترین جنبه ها و اصول بیوشیمی راهنمایی می کند.

۶ . SaplingPlus for Interactive General Chemistry

نویسنده : مک میلان لرنینگ ( Macmillan Learning )

۷ . Organic Chemistry as a Second Language

نویسنده : دیوید آر کلاین ( David R. Klein )

شیمی آلی چالش برانگیزترین مباحث شیمی عمومی است. اغلب وقت گیر و مشکل ساز در نظر گرفته می شود. کلاین در این کتاب این چالش را حل می کند و ایده هایی در مورد شیمی آلی ارائه می دهد. هر بخش توصیه‌ها و تمرین‌هایی را ارائه می‌کند تا کمک کند درک کاملی از موضوعات داشته باشند.

۸ . Chemistry: The Molecular Science, Hybrid Edition

نویسنده : جان دبلیو مور و کنراد ال استانیتسکی ( John W. Moore, Conrad L. Stanitski )

در این کتاب رشته شیمی تجسم فرآیندهای شیمیایی در سطح مولکولی، پوشش یکپارچه محتوای آلی و بیوشیمی به بهترین شکل ممکن اتفاق می افتد.

۹ . Chemistry, Loose-leaf Version

نویسنده : استیون اس. زومدال، سوزان آ. زومدال ( Steven S. Zumdahl, Susan A. Zumdahl )

۱۰ . Chemistry: The Central Science

نویسنده : Theodore E. Brown, H. Eugene LeMay, Bruce E. Bursten, Catherine Murphy, Patrick Woodward

به عنوان یکی از بهترین کتاب های شیمی در سراسر جهان نوشته شده است. این نسخه چهاردهم توضیحات تخصصی درباره مفاهیم اصلی برای موضوعات شیمی عمومی ارائه می دهد.

۱۱ . General Organic and Biological Chemistry

نویسنده : کنت دبلیو ریموند ( Kenneth W. Raymond )

یک کتاب رشته شیمی عالی برای هر دانش آموزی که نیاز به درک شیمی پایه دارد، از جمله مباحث شیمی عمومی، شیمی آلی و بیوشیمی. گنجاندن تمام جنبه‌های شیمی بینشی به دانش‌آموزان در مورد ارتباطات بین هر شاخه از شیمی می‌دهد.

۱۲ . General Chemistry: The Essential Concepts

نویسنده : ریموند چانگ ( Raymond Chang  )

این کتاب رشته شیمی برای هر دانشجوی شیمی ضروری است.ارائه یک رویکرد مختصر که نظریه را با دنیای واقعی و چگونگی غلبه بر موانع درون محیطی پیوند می دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا