کتاب

معرفی بهترین کتاب بدن سازی خارجی و تناسب اندام

در این مقاله قصد داریم به شما یکی از بهترین و موثر ترین کتاب ورزشی را معرفی کنیم .  کتاب بدن سازی خارجی ، کتاب پرورش اندام ، کتاب ورزشی

کتاب Just Move

کتاب Just Move ( فقط انجامش بده به فارسی ) یکی از بهترین منابع راهنمای گام به گام و انگیزشی ورزشی بوده که جزء بهترین و پرفروش ترین کتاب های این نویسنده و والت استریت تایتان بوده است.

تناسب اندام

نکته قابل توجه این است که نویسنده این کتاب یعنی جیم اوون کسی بوده که برای مدت 70 سال یک تنبل بی تحرک ( Coach Potato ) بوده و در سن 70 سالگی تصمیم به شروع ورزش می کند . او در این سن اقدام به ورزش پرورش اندام کرده و سعی دارد در این کتاب شما را از روی صندلی خود بلند کرده و به بالاترین مراتب ورزشی برساند.

تناسب اندام

او حالا در وضعیت بدنی بهتری نسبت به 25 سالگی خود است . هدف او در این کتاب القای انگیزه و شور به شما باشد تا شروع به ورزش کنید و از یکجا نشینی خود را بازنشسته کنید. این کتاب به دو بخش تقسیم می شود ، بخش اول دادن اطلاعات بسیار مفید در باره ورزش و تناسب اندام بوده و بخش دوم راهکار های تخصصی و موثر برای اینکه بهترین نوع بدن را داشته باشید است.

تناسب اندام،

وب سایت فایلسو در بین تمامی مراجع کتاب های تناسب اندام این کتاب را به عنوان مرجع پیشرو و منتخب به شما معرفی می کند . و به صورت انحصاری این کتاب را برای علاقه مندان به ورزش توصیه می کند. برای درخواست این کتاب می توانید از صفحه درخواست وب سایت فایلسو اقدام کرده تا به بهترین شکل ممکن این کتاب را برای شما تهیه نماییم و همینطور لینک این کتاب در فروشگاه آمازون هم موجود است. در صورت وجود هر گونه سوال در صفحه سوالات با ما در ارتباط باشید. با تشکر.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا