آموزشکتاب

دانلود کتاب The 10X Rule زبان اصلی

The 10X Rule
The 10X Rule

The 10X Rule

معرفی کتاب قانون ۱۰برابر :

 

راز نهفته  در رسیدن به موفقیت قطعی در تلاش بیشتر نهفته است. گرنت کاردون خلاصه کتاب قانون ۱۰برابر  به شما یاد میده که چه جوری میزان پشتکار خود را بیشتر کنید و به موفقیت هر چه بیشتر  در کسب وکارتان برسید. با شنیدن این کتاب می تونید مثل یه حرفه ای عمل کنید و به اهداف دور از دسترستون در زندگی و کار دست پیدا کنید.

 

خرید کتاب قانون ۱۰برابر

 

گرنت کاردون راهنمای عملی ساده ای پیش روی شما گذاشته که با کمک آن می تونید موفقیت خود را تضمین کنید. او عقیده داره برای رسیدن به اهداف بزرگ و دور از دسترس باید تلاش بیشتری کرد.حتی ده برابر بیشتر از اهداف دیگر باید سعی کرد تا به انها رسید.

این نویسنده تو کتاب قانون ۱۰برابر تاکید می کنه که همه افراد یه جامعه باید برای این قانون شگفت انگیز رو در زندگی خود پیاده کنند. خوندن کتاب قانون ۱۰برابر حس ناامنی رو در ذهن تون کم رنگ می کنه و به شما احساس هدفمندی  میده. این قانون طلایی در واقع یک اصل واحد رو در برمی گیره که همه مدیران ارشد و افراد موفق در سراسر جهان در تمام مراحل زندگی شون می تونن از آن استفاده کنن. مهم نیست موفقیت از نظر شما چه معنی داره این کتاب راه دستیابی به هر انچه که می خواید رو براتون فراهم می سازه.

 

قانون اصلی

 

نویسنده این کتاب این پیام رو به شما می رسونه که تو هر وضعیت اقتصادی که قرار داشته باشی می تونید به اون سطح از موفقیت که مدنظرتون است.

فقط قانون اصلی اون ایناست که مثل دیگران بودن رو فراوش کنید و متوسط باشید . همچنین باید شانس را از معادله تجاری خود حذف کنید و موفقیت را به عنوان یک وظیفه با تعهد در نظر بگیرید که عمل کردن به اون ضروری است. اگه به کتاب های موفقیت علاقه دارید از خوندن این اثر مفید و کاربردی لذت خواهید برد.

 

جزئیات

 

ناشر :Wiley

تاریخ انتشار :(April 26, 2011)

زبان:انگلیسی

تعداد صفحات:۲۴۰

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا