رمان

کتاب In search of nature ( در جستجو طبیعت )

In search of nature
In search of nature

 


In search of nature

 

معرفی کتاب در جستجو طبیعت :

 

ادوارد ویلسون فردی ۸۸ ساله است که یکی از با استعدادترین دانشمندان در زمینه  زیست‌شناسی دنیا در کتاب «جستجوی طبیعت»

شما رو مجبور میکنه تا از موجودی به اسم انسان فاصله بگیرید و از دور به تماشای کارهای او بشینید و جایگاه اون رو در جهان بهتر درک کنید.

ویلسون از بزرگترین نظریه‌پردازان تکامل در جهان است و بیش‌تر از ۳۰ کتاب درباره بوم‌شناسی و حفاظت از محیط زیست، تنوع زیستی و زیست‌شناسی اجتماعی نوشته است.

نثر جذاب و دقیق و نگاه زیباش به موضوع های پیچیده دنیا – تا حالا دو تا جایزه برده و طرفدار های زیادی رو بدست آورده .

 

«در جستجوی طبیعت»

 

کتاب در جستجو طبیعت (In search of nature ) انگار یه جشنواره درباره ی زندگی گونه های مختلف جانداران مثل مورچه – مار ها – کفتارها – کوسه ها – در نهایت انسان است . ویلسون تو کتاب درباره ی طبیعت جانوران و انسان – الگوهای طبیعت و فراوانی طبیعت سخن گفته

هدف او در این کتاب نشان دادن رابطه تنگاتنگ طبیعت انسان با طبیعت وحشی است. او عقیده دارد تنها راه شناخت کامل هر کدام از این دو طبیعت، بررسی دقیق هردو با هم به عنوان محصولات تکامل است.

درواقع ویلسون در این اثر نگاه به زندگی جانوران دیگر را مقدمه‌ای کرده است تا به درکی از طبیعت انسان برسد و پس از آن با چشمی تیزبین و علمی‌نگر و با حس شگفت‌انگیز و شاعرانه‌ای که طنزی دلنشین و افسونگر هم دارد نگاهی به آینده علوم تجربی و انسانی انداخته است.

او نه فقط در پی آنچه این یافته‌ها دربارۀ خودِ این جانوران به ما می‌گویند، بلکه در پی چیزی است که می‌توانند دربارۀ طبیعت انسان و

رفتارِ گونۀ ما به ما بگویند.

 

جزئیات :

 

ناشر : Island Press

تاریخ انتشار : (September 1, 1997)

زبان : انگلیسی

تعداد صفحات :۲۲۴

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا