رمان

رمان the women از Kristin Hannah

دانلود پرفروش ترین رمان آمازون در سال 2024

رمان the women کمیاب‌ترین رمان است که در سال ۲۰۲۴ به چاپ رسیده است. . در عین حال پرتره‌ای صمیمی از زنی که در دورانی خطرناک به بلوغ می‌رسد و حماسه‌ای از ملتی که جنگ از هم جدا شده و سیاست در هم شکسته است، نسلی که هم با رویاها سوخته و هم در میدان جنگ گم شده است.این کتاب توسط کریستین هانا ، نویسنده شماره ۱ نیویورک تایمز نوشته شده است. این کتاب از پرفروش ترین رمان سال ۲۰۲۴ در The New York Times  ، USA Today ، Washington Post و Los Angeles Times است!شما می توانید رمان the women به زبان انگلیسی از آمازون را به صورت غیر حضوری و به راحتی از خانه سایت فایلسو تهیه و چاپ نمایید.

رمان زنان

خرید رمان the women اثر Kristin Hannah به زبان اصلی

برای چاپ رمان زنان به زبان انگلیسی شما می توانید سفارش چاپ دیجیتال کتاب فرندز را داخل سایت ثبت کنید تا در کمتر از ۲ روز کاری فایل pdf کتاب کریستین هانا شما چاپ و ارسال شود! چاپ کتاب در سایت فایلسو با نهایت دقت انجام می شود و کتابی که به دست شما میرسید تفاوتی با نسخه اصلی ندارد و حتی در برخی موارد بهتر از نسخه اورجینال چاپ می شود.

درباره رمان زنان از کریستین هانا

رمان زنان بر زنانی متمرکز است که در طول جنگ ویتنام به عنوان پرستار داوطلب شدند. هانا در صحبت با TODAY.com می‌گوید، برخلاف رمان‌های تاریخی گذشته، ارتباط شخصی با این دوران دارد.

“زنان نیز می توانند قهرمان باشند.” هنگامی که دانشجوی بیست ساله پرستاری فرانسیس فرانکی مک گراث این کلمات غیرمنتظره را می شنود، یک مکاشفه است. او که در جزیره کورونادو بزرگ شده و در کنار پدر و مادر محافظه‌کارش زندگی میکند.او خودش را با انجام کار های درست و دختر خوبی بودن، سربلند میکند. اما در سال ۱۹۶۵ جهان در حال تغییر است و او ناگهان انتخاب متفاوتی را برای زندگی خود تصور می کند. هنگامی که برادرش برای خدمت به ویتنام اعزام می‌شود، او به سرعت به سپاه پرستار ارتش می‌پیوندد و راه او را دنبال می‌کند.

رمان the women ، یک بازسازی دراماتیک و با جزئیات واضح از یک جنبه کمتر شناخته شده از جنگ ویتنام است.فرانکی بی‌تجربه است و برای جنگیدن به ویتنام فرستاده شده‌است. فرانکی تحت تأثیر هرج و مرج و ویرانی جنگ، و همچنین آسیب غیرمنتظره بازگشت به خانه در آمریکای تغییر یافته و از نظر سیاسی تقسیم شده است.

دانلود بهترین رمان سال ۲۰۲۴ در آمازون

رمان زنان ، داستان زنی است که به جنگ رفته است اما داستان تمام افرادی را که برای کمک به دیگران خود را در معرض خطر قرار می دهند روشن می کند. زنانی که فداکاری و تعهدشان به کشورشان اغلب فراموش شده است. رمانی سرشار از بینش و زیبایی غزلی، داستانی عمیقاً احساسی و پرطرفدار با قهرمانی به یاد ماندنی است که آرمان‌گرایی و شجاعت خارق‌العاده‌اش زیر آتش، یک نسل را تعریف می‌کند.

کتاب the women در فوریه سال ۲۰۲۴ به چاپ رسیده است و شامل ۴۸۰ صفحه میباشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا