کتاب

دانلود کتاب کاربردی (Mini Habits ) زبان اصلی

Mini Habits: Smaller Habits, Bigger Results
Mini Habits: Smaller Habits, Bigger Results

Mini Habits: Smaller Habits, Bigger Results

 

خرید کتاب خرده عادت ها

 

معرفی :

 

آماده اید که بدونید چه جوری عادت های کوچیک می تونه شما رو به نتیجه هایی بزرگ برسونه ؟

بعد از خوندن این کتاب پرفروش خرده عادت ها : عادت های کوچک تر نتایج بزرگ تر نوشته استفان گایز با راهکار های جدید و نیرومند برای

ساختن عادت ها آشنا بشید و این گونه تحولی بزرگ در زندگی  و درون خود ایجاد کنید .

بیشتر انسان ها فک میکنن که بدون برداشتن گامی بلند و راهی طاقت فرسا محاله که به هدفی که تو ذهنشون دارن برسن و ممکن است هرگز

توجه نکن که همین طرز فکر سال هاست که مانع از رسیدن اون ها به اهدافشون شده است .

طریقه ساخت عادت

 

بیشتر روش های ساخت عادت به شما تلقین می کنند که مدت  ۲۱ تا ۳۰ رو می توانید عادتی رو در خود به وجود بیارید در صورتی که طبق تحقیقات علمی انجام شده توسط دانشمندان این مدت با توجه به خصوصیات شخصی شرایط فرد و نوع عادت مورد نظر از ۱۸ تا ۲۵۴ روز متغییر است .

اگه برای خود هدفی بزرگی همچون انجام ۱۰۰حرکت شنا در روز – ۲ساعت پیاده روی روزانه و نوشتن ۱۰ صفحه در طی یک روز را در نظر گرفته اید باید بدونید که همان روزهای اول در جا خواهید زد .

استفن گایز تو کتاب خرده عادت ها  که در زمره پرفروش ترین سایت امازون قرار دارد شرح می دهد که چگونه پس از انکه کاملا از با انگیزه ساختن خود برای وزش نا امید شده بود به طور اتفاقی تصمیم می گیرد به جای روزی ۱۰۰حرکت شنا برای خود خرده عادت بسازد و روزی فقط یک حرکت شنا انجام دهد . پس از مدتی توانست این حجم کوچک ورزش را به ورزشی کامل تبدیل کند و در کمال ناباوی با همین تک حرکت عادتی ساخت که تا ماه ها و سال ها دوام دارد .

اتسفن گایز توضیح میدهد که راهکارهای انگیزشی و در نظر گرفتن حجم زیادی از کار نمی توانند شما را به نتیجه برسانند زیرا همه این روش ها از شما می خواهند که با ذهن ناخود اگاه خود بجنگید  . این جنگ برنده ای ندارد زیرا فقط هنگامی که بتوانند قوانین این بخش از ذهن را به بازی بگیرید و محدودیت های ذهنتان را بپذیرید موفق  به ساخت تغییری پایدار در خود خواهید شد .

 

 

جزئیات :

 

ناشر : CreateSpace 

تاریخ انتشار :(December 22, 2013)

زبان : انگیسی

تعداد صفحات :۱۲۶

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا