رمان Until the End of Time

 

Until the End of Time

Until the End of Time


 

معرفی :

 

کتاب Until the End of Time (تا پایان وقت ) نوشته دانیل استیل یکی از پر فروش ترین کتاب های نیویورک تایمز می باشد.

 

داستان کتاب تا پایان وقت

 

دو زوج ، با فاصله چهار دهه یکی معتقد است که اگر عاشقان بمیرند ، دوباره یکدیگر را در زندگی دیگری می یابند. یا شاید آنها به عنوان ستاره در کنار یکدیگر در آسمان ، برای همیشه در کنار یکدیگر قرار بگیرند. کی میدونه واقعا چطور تموم میشه؟ دانیل استیل با داستان تکان دهنده دو سرنوشت موازی ، زمینه جدیدی را در حرفه خود به عنوان پرفروش دائمی نیویورک تایمز باز می کند و عشقی که همه ما امیدواریم ابدی باشد.

بیل ، یک وکیل جوان وفادار که در شرکت معتبر خانواده اش در نیویورک کار می کند ، هر آنچه را که برایآن آموزش دیده است دنبال می کند تا به دنبال رویای خود برود و وزیر روستایی وایومینگ شود.جنی ، همسرش ، استایلیست است که قلب و روحش روی مد سرمایه گذاری شده است.او محیط زندگی را ترک می کند و دوست دارد به او بپیوند.

یقین آنها این است که سرنوشت آنها برای همیشه به هم متصل است.

در دستان قصه گو استاد دانیل استیل ، دو رابطه قابل توجه به طرز غیرمنتظره و شگفت انگیزی در کنار هم قرار می گیرند ،زیرا عاشقان گم شده اند و دوباره یکدیگر را پیدا می کنند.اگر این درست باشد که عشق واقعی برای همیشه دوام می آورد و عاشقان نمی توانند یکدیگر را از دست بدهند ،پس تا پایان زمان نه تنها ما را آرام نخواهد کرد و همانطور که سرنوشت رقص او را مجذوب خود می کند ،بلکه به ما امید نیز می بخشد.

عشق و سرنوشت نیروهای قدرتمند و غیرقابل مقاومت هستند ، همانطور که استیل در کتابی در مورد شجاعت ، تغییر ،ریسک و امید به ما ثابت می کند به عشقی که هرگز نمی میرد.

 

جزئیات

 

ناشر :Random House Large Print

تاریخ انتشار :(January 29, 2013)

زبان : انگلیسی

تعداد صفحات :۴۰۰

ebook Until the End of Timeepub Until the End of Timedownload Until the End of Timeپی دی اف کتاب Until the End of Timeخرید رمان Until the End of Time اصلی از امازوندانلود رمان Until the End of Timeزبان اصلیرمان Until the End of Timeرمان تا پایان وقت دانیل استیلرمان های دانیل استیلکیندل Until the End of Time
Comments (0)
Add Comment