رمانکتاب

رمان Until the End of Time

 

Until the End of Time
Until the End of Time

Until the End of Time


 

معرفی :

 

کتاب Until the End of Time (تا پایان وقت ) نوشته دانیل استیل یکی از پر فروش ترین کتاب های نیویورک تایمز می باشد.

 

داستان کتاب تا پایان وقت

 

دو زوج ، با فاصله چهار دهه یکی معتقد است که اگر عاشقان بمیرند ، دوباره یکدیگر را در زندگی دیگری می یابند. یا شاید آنها به عنوان ستاره در کنار یکدیگر در آسمان ، برای همیشه در کنار یکدیگر قرار بگیرند. کی میدونه واقعا چطور تموم میشه؟ دانیل استیل با داستان تکان دهنده دو سرنوشت موازی ، زمینه جدیدی را در حرفه خود به عنوان پرفروش دائمی نیویورک تایمز باز می کند و عشقی که همه ما امیدواریم ابدی باشد.

بیل ، یک وکیل جوان وفادار که در شرکت معتبر خانواده اش در نیویورک کار می کند ، هر آنچه را که برایآن آموزش دیده است دنبال می کند تا به دنبال رویای خود برود و وزیر روستایی وایومینگ شود.جنی ، همسرش ، استایلیست است که قلب و روحش روی مد سرمایه گذاری شده است.او محیط زندگی را ترک می کند و دوست دارد به او بپیوند.

یقین آنها این است که سرنوشت آنها برای همیشه به هم متصل است.

در دستان قصه گو استاد دانیل استیل ، دو رابطه قابل توجه به طرز غیرمنتظره و شگفت انگیزی در کنار هم قرار می گیرند ،زیرا عاشقان گم شده اند و دوباره یکدیگر را پیدا می کنند.اگر این درست باشد که عشق واقعی برای همیشه دوام می آورد و عاشقان نمی توانند یکدیگر را از دست بدهند ،پس تا پایان زمان نه تنها ما را آرام نخواهد کرد و همانطور که سرنوشت رقص او را مجذوب خود می کند ،بلکه به ما امید نیز می بخشد.

عشق و سرنوشت نیروهای قدرتمند و غیرقابل مقاومت هستند ، همانطور که استیل در کتابی در مورد شجاعت ، تغییر ،ریسک و امید به ما ثابت می کند به عشقی که هرگز نمی میرد.

 

جزئیات

 

ناشر :Random House Large Print

تاریخ انتشار :(January 29, 2013)

زبان : انگلیسی

تعداد صفحات :۴۰۰

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا