کتاب

بهترین کتاب های باغبانی به زبان انگلیسی

در این مقاله به معرفی بهترین کتاب های باغبانی به زبان انگلیسی و کتاب های باغبانی خارجی ، این کتاب ها شامل آموزش باغبانی به زبان انگلیسی هستند که شما می توانید برای خرید هر کدام از این کتاب ها به  وب سایت فایلسو  درخواست کتاب خارجی داده تا ما برای شما تهیه نماییم. برای مطالعه توضیحات سایت باغبانی Gardenista در ادامه با ما باشید.

بهترین کتاب های باغبانی به زبان انگلیسی

مگر اینکه شما به اندازه کافی خوش شانس باشید که در محاصره باغبانان آگاه باشید – چه والدین ، ​​دوست و همسایه باشید – غالباً می توانید با باغ اول خود و ایده بسیار کمی در مورد چگونگی مراقبت از آن خود را پیدا کنید (چه رسد به اینکه چگونه آن را طراحی کنید. دوباره آنرا دوباره پر کنید یا کاملاً از ابتدا شروع کنید).

یک کتاب واقعا عالی می تواند کمک کند. به عنوان مربی فکر کنید در حالی که نوشتن لیست قطعی کتابهای ضروری برای باغبانان غیرممکن است (ما می توانستیم این لیست را به راحتی دو برابر کنیم یا سه برابر کنیم) ، ما کتابهایی را که برای خرد و الهام باغبانی به آنها باز می گردیم گرد آورده ایم. برخی از این کتاب ها چند دهه قدمت دارند ، اما توصیه های آنها هنوز هم صادق است.

در اینجا 10 کتاب وجود دارد که هر باغبان باید بخواند (و صاحب آن باشد ، تا بتوانید آنها را گوش کنید):

عکاسی توسط Clare Coulson ، به جز موارد ذکر شده.

1. باغ خوش ذوق

بهترین کتاب های باغبانی به زبان انگلیسی
بالاتر: باغ خوش ذوق توسط کریستوفر لوید با قیمت 19.60 دلار از آمازون در شومیز موجود است.

اگر شما یک کتاب باغبانی را می خوانید ، احتمالاً این باید باشد. کریستوفر لوید بیشتر به عنوان خالق باغهای مسحور کننده در گرگ دیکسستر شناخته می شود ، جایی که در سال 1921 به دنیا آمد ، اما او همچنین نویسنده پرکاری بود. The Well-Tempered Garden که در سال 1970 منتشر شد ، عمق دانش و تجربه باورنکردنی خود را ترسیم می کند. تمام باغ های مورد نیاز باغبانی در اینجا وجود دارد ، اما کاملاً سرگرم کننده است. سبک نوشتاری شخصیتی لوید جزئیات جداگانه و پیچیده ای را در کنار هم می گذارد. درون و بیرون آن غرق شوید. این یک کتاب عالی در کنار تختخواب است.

2. باغ خشک

بهترین کتاب های باغبانی به زبان انگلیسی
بالاتر:  باغ خشک توسط بث چاتو با قیمت 1.79 دلار از آمازون قابل شومیز است.

دوست بزرگ لوید ، بث چاتو ، که باغهای گسترده در اسکس واقع در اصل “گیاه مناسب ، مکان مناسب” است ، حجمهای زیادی را تولید کرده است که بر اقلیم خاص و شرایط کاشت تمرکز دارد. باغ خشک نشانگر تسلط چاتو در این شرایط است ، معروف ترین آن در باغ شن های او که در آن گیاهان برای توانایی زنده ماندن خود بدون آبیاری اضافی در یکی از خشک ترین مناظر انگلیس انتخاب شده اند. از تصاویر زیبا انتظار نداشته باشید – در جای خود نقشه ها و تصاویر بسیار مفیدی قرار دارند. اگرچه این کتاب در سال 1978 منتشر شد ، تقریباً 40 سال بعد ، در بحبوحه تغییرات آب و هوایی ، این موضوع از هر زمان دیگری اهمیت بیشتری به نظر می رسد.

3. کاشت: یک دیدگاه جدید

بهترین کتاب های باغبانی به زبان انگلیسی
در بالا:  کاشت: چشم انداز جدیدی از پیت اودولف و نوئل کینگزبری 24،95 دلار از آمازون است. عکس از طریق Timber Press.

گیاه شناس و طراح چشم انداز هلندی ، اودولف ، با شروع اولین طراحی خود با گیاهان ، چندین کتاب بسیار مفید ، دقیق و نوشته شده با زیبایی تولید کرده است ، اما این عنوان اخیر شاید بهترین فروشگاه یک مرحله ای باشد که در آن بتوانید در جادویی ، جادویی خود غرق شوید. رویکرد تأثیرگذار در کاشت. در اینجا شما می توانید بسیاری از طرح های زیبا برای کاشت از مناظر مشهور جهان ، برای جذب و بینش فوق العاده مفید و مختصر از نحوه طراحی اودولف را پیدا کنید.

4. ما یک باغ درست کردیم

بهترین کتاب های باغبانی به زبان انگلیسی
در بالا: نسخه ای از  ما ساخته شده توسط یک باغ توسط Margery Fish با قیمت 8.98 دلار از آمازون در گالینگور موجود است.

کتاب هایی که ایجاد یک باغ را نشان می دهد ، برای هر کسی که تلاش های مشابهی انجام می دهد ، بسیار ارزشمند است ( باغ بارن تام استوارت اسمیت در این لیست قرار خواهد گرفت. گرفتن نسخه از آن تقریباً غیرممکن نیست) و Margery Fish ، که به همراه همسرش ، یک سردبیر روزنامه لندن ، خریداری یک کلبه و باغ های ویران شده در سامرست در سال 1937 ، یکی از بهترین نمونه ها را نوشت. این روایت بسیار خواندنی و تحریک آمیز او از ایجاد یک باغ کشور از ابتدا و نبرد باغبانی در کنار شوهر با اهداف بسیار متفاوت باغ است. این یک جلد باریک است که تقریباً در یک جلسه قابل خواندن است.

5. پایین مسیر باغ

بهترین کتاب های باغبانی به زبان انگلیسی
در بالا: نسخه ای از مسیر پایین باغ توسط بورلی نیکولز در شومیز 7.80 دلار از آمازون است.

بورلی نیکلز نمایشنامه‌نویس و نویسنده عصر جاز ، یکی دیگر از باغبان تازه کار بود که درست قبل از جنگ جهانی دوم یک باغ کلبه در انگلیس ایجاد کرد. این کتاب در مورد مشاوره های تخصصی نیست ، اما در مورد درد و رنج و سختی باغبانی بسیار است و بیشتر از طریق اردوگاه ، اغلب حکایات بسیار خنده دار گفته می شود. نیکولز در شکستهایش به اندازه پیروزی هایش شاد می شود و همین چیزی است که باعث می شود این کتاب بسیار پر تلاش باشد ، حتی اگر بسیار بزرگ باشد. در خط اول آمده است: “من با ارسال بی سیم به Timbucktoo از Mauretania ، نیمه شب ، با یک طوفان شدید که عرشه ها را تکان می داد ، کلبه ام را خریداری کردم.”

6. زمین خانگی: پناهگاه در شهر

بهترین کتاب های باغبانی به زبان انگلیسی
در بالا:  صفحه اصلی: پناهگاه در شهر با قیمت 14.51 دلار از آمازون در دسترس است.

نوشتن دن پیرسون ، طراح ، روی باغ ها و رشد ، همواره شور و اشتیاقی بسیار ریشه دار برای گیاهان ، زمین و مناظر را نشان می دهد. این کتاب پرمخاطب ، داستان باغ شهری او در پکهام ، جنوب لندن و محاکمات و مصیبت ها ، پیروزی ها و ناکامی ها در تبدیل یک سایت مرتفع و غیرقابل پردازش به یک واحه پر حاشیه و غنی را نشان می دهد.

7. باغی از 100 بسته بذر

بهترین کتاب های باغبانی به زبان انگلیسی
بالاتر: یک نسخه شومیز از یک باغ از یکصد بسته بذر توسط جیمز فنتون 11 دلار از آمازون است.

جیمز فنتون شاعر است و رویکرد متن ترانه او نسبت به باغداری ، این کتاب را به یک لذت مطلق تبدیل می کند. اگر تا به حال فراخوانی برای رشد چیزی از دانه وجود داشته باشد ، این همان است. همانطور که از این عنوان پیداست ، فنتون ما را از طریق گیاهان مورد علاقه خود می گذراند و جزئیات این موضوع را نشان می دهد که چرا هر یک شایسته مکانی در باغ است.

8- ویتا ساکلویل – سیسینگ هورست

بهترین کتاب های باغبانی به زبان انگلیسی
در بالا: یک نسخه هارددیسک از Vita Sackville-Sissinghurst West 15.89 دلار از آمازون است.

کتاب های زیادی در مورد این باغ و خانه معروف جهان وجود دارد ، اما این یکی تاریخچه خانه را با هم داستان می کند که داستان شگفت انگیز چگونگی Sackville-West و همسرش هارولد نیکولسون ، خانه ای جادویی و باغ های دیدنی را ایجاد کرده است که هرگز درخشش خود را از دست نداده اند. . این کتاب توسط سارا راون با سخنان خود ساکلویل وست از ستون های Observer ، که شوخ ، خرد و خردمند است و به همان اندازه مرتبط است که امروزه در اواسط قرن بیستم وجود دارد ، پوشیده شده است.

9. یک خواهش ملایم برای هرج و مرج

بهترین کتاب های باغبانی به زبان انگلیسی
بالاتر: نسخه شومیز  A A Plea Plea for Chaos توسط Mirabel Osler 5.59 دلار از آمازون است.

این کتاب دیگری است که داستان یک باغ را ردیابی می کند ، این بار در شهر شپشایر ، انگلستان ، جایی که میرابل اسلر و همسرش با “یک و نیم هکتار زمین بکر ، یک جریان بادگیر ، ساختمانهای سنگی و درختان باغ قدیمی” شروع به کار کردند. یک باغ کلبه کلاسیک که در تمام کتاب هایش ، زرق و برق دار و عاشقانه در طول کتاب ظاهر می شود. اسلر شامل پائین بی پایان به همه چیز است ، از صدها درخت زیادی که او کاشته کرده است تا گل سرخهای خریداری شده ، اما بیشتر از همه او آنچه را که باغبان را به روشی زیبا و شاعرانه می کند ، تعریف می کند.

10- آموزش یک باغبان

بهترین کتاب های باغبانی به زبان انگلیسی
در بالا:  آموزش یک باغبان توسط راسل پیج 5.16 دلار برای یک نسخه شومیز از آمازون است.

توصیه های باغبانی مریم گلی هرگز پیر نمی شود و این کتاب از یکی از پرکارترین و موفق ترین طراحان باغ در قرن گذشته آن را اثبات می کند. این کتاب در سال 1962 منتشر شد اما همچنان کلاسیک است. این برنامه نشانگرهای عملی زیادی در مورد چگونگی دستیابی به طراحی یک باغ با دانش باغبانی دانشنامه پیج است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا