مجله

بهترین مجلات کسب و کار خارجی

در این مقاله به معرفی بهترین مجلات کسب و کار و مجلات تجارت انگلیسی می رویم که به عنوان بهترین مجلات تجارت 2019  شناخته شده اند. مجلات کسب و کار انگلیسی زبان بوده و شما می توانید برای درخواست این مجلات انگلیسی از وب سایت فایلسو  درخواست داده تا ما آن ها را به شما معرفی کنیم. توضیحات در مورد این مجله های انگلیسی و ویژگی های آنها در متن زیر آمده است. با آرزوی موفقیت برای شما. برچسب ها : مجلات تجارت انگلیسی – مجلات کاریابی خارجی – مجله کاریابی – مجله کسب و کار زبان اصلی

بهترین مجلات کسب و کار خارجی

دنیای تجارت سخت و رقابتی است و همه می دانند برای موفقیت در آن ، باید مهارت های گسترده ای داشته باشید. شما باید در ارتباط با مشتری و همکار باشید ، به اندازه کافی آگاه باشید که بتوانید کارهای مورد نیاز شما را انجام دهید ، تکنسینی برای رشد و پیشرفت در طول دوره کاری خود داشته باشید و این توانایی را داشته باشید که به اندازه کافی پشتکار داشته باشید تا در ساعات طولانی در کمتر از ایده آل قرار دهید. شرایط

هرچند واقعیتی که به یاد بیاورید این است که ضخیم و نازک شما را از بین می برد: هوشمندانه ترین ذهنیت کسب و کار در ریاضیات و مدیریت عالی است ، اما آنها همچنین خوانندگان جدی هستند. به عنوان مدیر عامل برتر شناخته می شود که صدها جلد سال را از داستان و غیر داستانی بخوانند.

بهترین ذهن های تجاری همچنین می دانند که ماندن در بالای اخبار بسیار مهم است و آنها می دانند که مجلات هفتگی و ماهانه اغلب بهترین راه حل برای انجام این کار را دارند. در حالی که اینترنت برای ماندن در اینجاست ، مجلات براق ما نیز می شناسیم و دوست داریم. برای دیدن بهترین مجلات کسب و کار برای انتخاب امروز بخوانید.

بهترین برای حرفه ای ها: بررسی تجارت هاروارد

بهترین مجلات کسب و کار خارجی

با حسن نیت ارائه دهنده بازنگری در تجارت Harvard

اگر می خواهید مقالات بازنگری در تجارت هاروارد را بخوانید ، می خواهید مشترک شوید. دستمزد آنها بسیار ناچیز است و از مواد آنها در کلاسهای درس دنیا استفاده می شود. اما اگر برای اشتراک اشتراك می كنید ، این انتشار دو ماهه شامل اطلاعات مربوط به تحقیقات برتر ، اخبار و تحولات در زمینه های مختلف تجاری است. بعد از استخدام آدی ایگناتیوس در سال 2009 ، مدیر فعلی سردبیر ، HBR شروع به تبدیل شدن به نشریاتی مهم کرد که اخبار کسب و کار را پوشش می داد ، همانطور که این اتفاق می افتاد و نه فقط تحقیقات دانشگاهی که از سال 1922 پایه اصلی آن بوده است. دانشگاه های برتر دنیا در دانشگاه ، هاروارد مطالب عمیق و متنوعی تولید می کند که خواندن برای دانشجویان مشاغل ، اساتید و متخصصان در تمام سطوح شغلی آنها ضروری است. بیشتر به حرفه ها نسبت به متخصصان حرفه ای در اوایل کار ، اما برای همه افراد علاقه به خواندن مشاغل جدی وجود دارد. مباحث پرشور شامل مدیریت و رهبری ، بازاریابی و سازماندهی ، استراتژی بلند مدت و مهارت مذاکره شخصی است.

بهترین برای امور مالی شخصی: پول

بهترین مجلات کسب و کار خارجی

ادب پول

اگر به دنبال یک راهنمای کلی برای سرمایه گذاری ، پس انداز و بودجه هستید ، این مجله برای شماست. این که آیا پنج سال از بازنشستگی خود خارج خواهید شد یا 50 سال ، این مجله مرتباً مشاوره ای در مورد نحوه انتخاب استراتژی سرمایه گذاری برای کمک به اهداف و ویژگی های خانواده های واقعی خود انجام داده است ، مانند خانواده ای که 100000 دلار بدهی را پرداخت کرده و ضمن بزرگ کردن جوان ، کمک می کند. فرزندان. شاید آنها را برای لیست سالانه خود “بهترین مکان های زندگی آمریکا” ، که شهرهای مختلف در آمریکا با چشم به سمت مقرون به صرفه بودن نشان می دهد ، و همچنین چند لیست “بهترین از بهترین” مانند بهترین مکانهای مسافرتی در آمریکا یا رفتن به کالج.

بهترین اخبار تجاری: Bloomberg Businessweek

بهترین مجلات کسب و کار خارجی

با ادب از بلومبرگ

این مجله هفتگی توسط همان شرکت های دارایی مالی حرفه ای تولید می شود و gals عاشق ترمینال ضروری Bloomberg خود هستند. اگرچه این شرکت در آخرین رکود دست و پنجه نرم کرده است ، اولین نسخه آن هفته ها قبل از سقوط بورس سهام در سال 1929 چاپ شد و از آن زمان تاکنون آنها اخبار تجاری اساسی را به متخصصان صنعت ارائه می دهند. در حالی که مباحث موجود درمورد خواننده ای با دانش بسیار تخصصی قرار دارد ، چیزی برای خوانندگان گاه به گاه و همچنین متخصصان حرفه ای وجود دارد. اگر به دنبال پیوستن به صفوف دوم هستید ، Businessweek سالانه لیستی از بهترین برنامه های MBA تهیه می کند ، بنابراین می توانید انتخاب کنید و آن را بخوانید. علاوه بر اخبار در مورد بازارها و فن آوری ، این مجله همچنین دارای ستون شناسان محبوب عزیز است که موضوعات مختلفی را در مورد موضوعات مختلف ارائه می دهند ، 

بهترین لیست ها: Forbes

بهترین مجلات کسب و کار خارجی

با ادب از فوربس

فوربس هرگز لیستی را که دوستش ندارد ملاقات نکرده است. لیست میلیاردرهای سالانه آنها در Forbes همیشه موضوع بحث و گفتگوهای داغ و محصول سالها و سالها روزنامه نگاری تحقیقاتی سخت است ، 100 لیست قدرتمندترین زنان جهان در آنها از قدرت فمینیسم تجلیل می کند ، راهنمای سرمایه گذاری آنها به افراد بی شماری برای مدیریت پول و مدیریت کمک می کند. لیست های دیگر هم اطلاع رسانی می کنند و هم خوشحال می شوند. اما جدا از این لیست های دوست داشتنی ، این مجله همچنین یک پیشنهاد دو هفته ای جدی درمورد همه چیز از سبک زندگی تا رهبری ، بازارها تا منوها ، نوآوری تا لرزشهای صنعت است. مقالات اخیر شامل Bezos بی بضاعت: مصاحبه اختصاصی با بنیانگذار آمازون در مورد آنچه او برای فتح بعدی می خواهد و انواع پیشنهادهای دیگری که فقط یک رهبر صنعت می تواند ارائه دهد ، ارائه می شود.

بهترین برای فناوری کسب و کار: سیمی

بهترین مجلات کسب و کار خارجی

حسن نیت ارائه دهنده سیمی

این مجله ماهانه به چگونگی تغییر فناوری جهان پیرامون ما – زندگی شخصی ما ، جامعه به طور کلی ، دنیای تجارت و حتی سیاست ما متمرکز است. اگر دوست دارید در آخرین تحولات فناوری به روز باشید ، این انتشار رنگارنگ و همیشه آموزنده را دوست خواهید داشت. اگرچه مطمئناً از عصبانیت های فناوری که بدون تابش نور خورشید رونق می گیرند لذت می برند و به طور مداوم با کد حمام می شوند ، اما برای خواننده روزمره ای که دوست دارد در ارتباط باشد جذابیت های بسیاری دارد. مقالاتی که اخیراً وارد شده اند شامل بررسی بهترین هدفون برای بلند مدت و تمرینات بدنسازی و همچنین نگاهی به 25 سال از یک ستون فرهنگی Wired geek است که به درستی با نام “The Angry Nerds Won، and Now We Are All We Sunk Sunced” هستیم.

بهترین برای راه اندازی ها: شرکت

بهترین مجلات کسب و کار خارجی

حسن نیت ارائه دهنده شرکت

این مجله مکانی برای صاحبان مشاغل کوچک و افراد تازه کار است که می توانند در دنیای جذاب تجارت کارآفرینی سرگرم شوند. این شرکت توسط یک مهندس آموزش دیده MIT تأسیس شده است و از آن زمان به بعد در همه کارها مشاغل کوچک و فناوری راه اندازی ، از جمله تولید لیست سالانه سریعترین شرکتهای خصوصی در حال رشد در ایالات متحده ، به یک رهبر صنعت تبدیل شده است. این مجله گزارش های ویژه و مفصلی را در مورد مباحثی از قبیل بهترین مکانهای کار و کارآمدترین کارآفرینان کشور و همچنین اخبار روزانه درباره پول ، فناوری و مدیریت ارائه می دهد. اگر به دنبال یادگیری از بهترین استارتاپ ها هستید ، این بهترین مکان برای شروع است.

بهترین برای سرمایه گذاران: Fortune

بهترین مجلات کسب و کار خارجی

حسن نیت ارائه می دهد

اگر یک لیست سرمایه گذاری سالانه را می خوانید ، باید راهنمای سرمایه گذار Fortune باشد. در حالی که گاهی اوقات افراد سریعترین سهام جدید را به خود جلب می کنند یا با اعتماد به نفس بازی کردن در روش های سرمایه گذاری ایمن ، گنجانده می شوند ، Fortune با ارائه اطلاعاتی در عمق و مفیدترین اطلاعات مربوط به سرمایه گذاری ، ضمن تحویل در یک فرمت قابل دسترسی برای مردمی که دسترسی دارند ، اعتصاب می کند. متخصصان تأمین مالی نیستند. Fortune همچنین مقالاتی متفکر در مورد اخبار تجاری و همچنین پروفایلهای رهبران صنعت که در حال شکل دادن به دنیای تجارت در اطراف ما هستند ، ارائه می دهد. آنها سؤالات سخت را بررسی می كنند ، مانند اینكه آیا كارگران قدیمی تر واقعاً از نظر فنی مخالف هستند و دلایل واقعی اینكه افراد شغل خود را ترك می كنند. 

بهترین گزارشگری اقتصاد: اقتصاددان

بهترین مجلات کسب و کار خارجی

با ادب از اکونومیست

در صورت لزوم آن را لجباز بنامید ، اما بدون شک اکونومیست مزخرف نیست. این مجله هفتگی متراکم است و مملو از اخبار کوتاه هفته و همچنین کسب و کار است و اخبار هفته را نیز می گیرد. اکونومیست برخلاف بسیاری از نشریات دیگر در این لیست ، نگاهی جهانی به جهان ارائه می دهد – آنها مقر خارج از ایالات متحده هستند و دفاتر نمایشی در سراسر جهان دارند. علاوه بر مباحث مربوط به امور مالی و اخبار تجاری ، اکونومیست همچنین علم و فناوری را از طریق لنزهای جهانی تحلیل می کند. اگر می خواهید یک آخر هفته یا آخر هفته سفر خود را به خواندن یک مجله طولانی بپردازید ، می تواند یکی از این موارد باشد. بسیاری از مردم از صدای بعضی اوقات دلپذیر که سردبیران انگلیس از نگاهشان به جهان می گیرند ، لذت خواهند برد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا