آموزش زبان ایتالیایی

زبان ایتالیایی یکی از زبان های پرکاربرد است . هرچند فراوانی تکلم این زبان به اندازه زبان های انگلیسی ، آلمانی و حتی اسپانیولی نیست اما با توجه به اینکه در بیشتر رشته های دانشگاه های ایتالیا ، تنها به زبان ایتالیایی تدریس می شود ، برای تحصیل در ایتالیا حتما باید زبان ایتالیایی بلد باشید . از آنجا که کشور ایتالیا یک کشور صنعتی می باشد ، هرساله مهندسان زیادی از ایران و کشورهای دیگر دنیا برای مهاجرت به این کشور اقدام می کنند . پس یادگیری این زبان زنده دنیا نیز خالی از لطف نیست . با توجه به معدود بودن موسسات آموزش زبان ایتالیایی ، هزینه یادگیری این زبان در این موسسات بسیار بالاست و البته که یادگیری زبان ایتالیایی در ایتالیا هزینه شما را دوچندان می کند . ما در این مقاله یک کتاب آموزش زبان ایتالیایی از مبتدی تا پیشرفته را معرفی می کنیم که در کانال آموزش زبان ایتالیایی از صفر نیز توصیه شده است . آموزش زبان ایتالیایی در سفارت ایتالیا براساس همین کتاب انجام می گیرد . مجموعه کتاب های “Nuovo Espresso” در سراسر دنیا برای آموزش زبان ایتالیایی به کار می روند و یک مرجع خوب برای یادگیری این زبان می باشند .

این مجموعه شامل 3 جلد از مقدماتی تا پیشرفته می باشد :

1.کتاب “Nuovo Espresso 1” :

کتاب آبی رنگ سطح A1 می باشد که شامل ابتدایی ترین سطح برای آموزش زبان ایتالیایی است . پس از خواندن این کتاب ، زبان آموز می تواند متون ساده ایتالیایی را بخواند و بنویسد و درک کند و با افراد با زبان ایتالیایی ارتباط برقرار کند و در آزمون موسسات آموزش زبان ایتالیایی شرکت کند و مدرک مربوط به سطح خود را دریافت کند .

2.کتاب “Nuovo Espresso 2” :

کتاب سبز رنگ سطح A2 می باشد که آموزش را یک پله بالاتر می برد . با خواندن این کتاب ، زبان آموز می تواند متون ایتالیایی نسبتا پیچیده و مشکل را بخواند و درک کند ، با افراد ایتالیایی زبان دیگر در یک بحث شرکت کند و پس از شرکت در آزمون موسسات آموزش زبان ایتالیایی ، مدرک خود را ارتقا دهد . این سطح ، حداقل سطح مورد نیاز برای تحصیل در دانشگاه های کشور ایتالیا است که برای درخواست پذیرش به یکی از دانشگاه های این کشور ، باید مدرک این سطح را به همراه دیگر مدارک خود به دانشگاه مقصد ارائه دهید .

3.کتاب “Nuovo Espresso 3”

کتاب قرمز رنگ سطح B3 می باشد و بالاترین و پیشرفته ترین سطح آموزش زبان ایتالیایی است . زبان آموز با خواندن این کتاب به بالاترین سطح خود در یادگیری زبان ایتالیایی می رسد تا جاییکه قادر است سخت ترین و سنگین ترین متون ایتالیایی را بخواند و بنویسد ، در مباحث علمی به زبان ایتالیایی شرکت کند و حتی مقاله هایی به زبان ایتالیایی بنویسد . پس از خواندن این کتاب زبان آموز می تواند به جرئت بگوید که به یکی از زبان های زنده اروپا و دنیا تسلط پیدا کرده است .

یادگیری زبان ایتالیایی چقدر زمان میبرد ؟

از آنجا که این زبان ریشه لاتین دارد ، یادگیری آن برای کسی که آشنایی با زبان انگلیسی دارد ، زمان طولانی نمی برد و البته با توجه به اینکه مجموعه کتابهای Nuovo Espresso به همراه خود فایل صوتی نیز دارند ، روند یادگیری را آسانتر کرده و مدت زمان یادگیری این زبان را کاهش می دهد . شما برای دانلود این مجموعه کتاب و حتی دانلود فایل های صوتی آموزش زبان ایتالیایی می توانید از مجموعه ما استفاده کنید . مجموعه “فایلسو” کتاب های موردنظر شما را به هردوصورت کتاب الکترونیک و حتی نسخه چاپی به دست شما می رساند .

 

 

 

Nuovo Espressoآموزش زبان ایتالیاییآموزش زبان ایتالیایی از مبتدی تا پیشرفتهآموزش زبان ایتالیایی در سفارت ایتالیادانلود فایل های صوتی آموزش زبان ایتالیاییکانال آموزش زبان ایتالیایی از صفرمجموعه کتابهای Nuovo Espressoیادگیری زبان ایتالیایی چقدر زمان میبردیادگیری زبان ایتالیایی در ایتالیا
Comments (0)
Add Comment