کتاب در زمینه نقاشی

در ادامه معرفی بهترین کتابهای خارجی ، در این مقاله می خواهیم دو زیرشاخه از کتاب های هنری شامل کتاب های نقاشی و کتاب های طراحی را به شما معرفی کنیم . کتابهای معرفی شده در زیر ، جزو بهترین منابع خارجی نقاشی می باشند :

1.کتاب “Landscape Painting” نوشته “Michal Albala”

این کتاب شگفت انگیز و پر از توصیه های عملی برای علاقمندان به نقاشی است . در کتاب “Landscape Painting” فصل هایی در مورد مقادیر ، ترکیب ، نور و رنگ ، کار با عکس ها و موارد دیگر وجود دارد . فصلی دیگر که نیز در مورد انتخاب سایت است حتی برای یک نقاش استودیویی هم مناسب است زیرا به شرح الگوهای نور و سایه ، موضوع و دیدگاه های همپوشانی می پردازد. “Michal Albala” در این کتاب در مورد مواد و نحوه تهیه آنها ، علائم برس و لایه بندی بحث می کند . این کتاب یکی از بهترین کتاب ها در زمینه نقاشی می باشد .

2.کتاب “Color and Light” نوشته “James Gurney”

این کتاب توسط “James Gurney” نوشته شده است . نقاشی که به نوشتن کتابهای “دینوتوپی” معروف است . نقاشی های او واقع بینانه و پر از روایت است . در این کتابچه راهنمای عالی ، او همه چیزهایی را که یک هنرمند واقع بین برای مشاوره عملی نیاز داشته است ، بررسی می کند . به عنوان مثال ، کتاب او فصلهایی در مورد منابع مختلف نور و چگونگی تأثیرگذاری در نقاشی شما ، نحوه کار روشنایی بر روی فرم و چگونگی تأثیر نور بر روی سطوح مختلف دارد . علاوه بر نور ، موضوع اصلی دیگر رنگ است. او در فصلهای زیادی در مورد رنگها ، سبکی ، کروما ، مقادیر ، چرخ رنگ ، رنگهای گرم و سرد ، مخلوط کردن رشته های رنگ و موارد دیگر ، به طور گسترده صحبت می کند . نوشته های او به ویژه در زمینه تأثیرات رنگها بسیار مفید است و این کتاب او را به یکی از کتاب های نقاشی خوب تبدیل کرده است .

3.کتاب “Classical Painting Atelier” نوشته “Juliette Aristides”

کتاب “Classical Painting Atelier” یک کتاب زیبا در زمینه نقاشی به روش کلاسیک است . این کتاب پر از بازتولید استادان قدیمی و فعلی است . “Juliette Aristides” در این کتاب رویکرد آتلیه به نقاشی رنگ روغن را ارائه می دهد . بنابراین اگر این چیزی است که شما به آن علاقه دارید ، این اثر یک کتاب ضروری است . این کتاب به شدت به گذشته و فنون قدیمی تکیه دارد ، اما بسیاری از استادان نوین نیز نشان می دهند که همین موضوع چقدر می توانند ارزشمند باشند . کتابی که پر از توصیه درمورد اصول و فنون نقاشی است . این کتاب ، یک کتاب آموزش نقاشی بزرگسالان می باشد .

4.کتاب “Colour and Lights in Oils” نوشته “Nicholas Verral”

“Nicholas Verral” به واقع جادوگر نور است . بسیاری از افراد عاشق نقاشی های او هستند . این کتاب پر است از نقاشی های او و به همین دلیل رنگ و نور را بوجود می آورد اما در واقع بیش از اینهاست . در این کتاب در مورد کاربردهای نقاشی در فصل های لاک زدن ، لعاب ، روشنایی و تجهیزات صحبت می شود . در فصول عکس گرفتن از نور و رنگ جالب تر می شود . رنگ محلی ، خلق و خوی ، فضا و عمق همه با تصاویر زیادی به عنوان مراجع مورد بحث قرار می گیرد . کتاب “Colour and Lights in Oils” یک کتاب هنر نقاشی است که برای علاقمندان به هنر و نقاشی ، بسیار جذاب و هیجان انگیز می باشد .

بهترین کتاب ها در زمینه نقاشیبهترین کتابهای خارجیبهترین منابع خارجی نقاشیکتاب آموزش نقاشی بزرگسالانکتاب در زمینه نقاشیکتاب های طراحیکتاب های نقاشیکتاب های نقاشی خوبکتاب های هنریکتاب هنر نقاشی
Comments (0)
Add Comment