کتاب

بهترین کتاب های باغبانی و پرورش کتاب در آمازون

خرید و دانلود کتاب های گیاه شناسی و کشاورزی خارجی و زبان اصلی

کتاب‌ های باغبانی و پرورش گیاه ، منابعی هستند که در زمینه‌های مختلفی از باغبانی ، پرورش گیاهان زینتی ، سبزیجات ، میوه‌ها ، گیاهان آپارتمانی و غیره، اطلاعات، راهنماها، روش‌ها و تکنیک‌های مورد نیاز برای موفقیت در این زمینه‌ها ارائه می‌دهند. کتاب گیاه شناسی معمولاً به عنوان راهنماهای کامل و جامع برای علاقه‌مندان به باغبانی، افرادی که در حوزه باغبانی فعالیت می‌کنند و حتی کسانی که تازه وارد این حوزه شده‌اند، منتشر می‌شوند. هدف اصلی کتاب های کشاورزی افزایش دانش و مهارت‌های باغبانان در مراقبت از گیاهان و ایجاد فضایی زیبا و سالم برای لذت بردن از طبیعت و زندگی است. در این بلاگ، به معرفی و بررسی تعدادی از پرطرفدارترین کتاب‌ های باغبانی و پرورش گیاه می‌پردازیم تا به شما کمک کنیم انتخاب صحیحی برای مراقبت از گیاهان خود داشته باشید. شما می توانید برای خرید کتاب زبان اصلی باغبانی به سایت فایلسو مراجعه کنید و درخواست کتاب های اورجینال از آمازون را ثبت نمایید.

کتاب‌ باغبانی و پرورش گیاه

کتاب‌ های باغبانی و پرورش گیاه زبان اصلی : آغازی نو به دنیای سبز

باغبانی و پرورش گیاهان یکی از فعالیت‌هایی است که علاوه بر آرامش و زیبایی، به افزایش ارتباط با طبیعت و بهبود کیفیت زندگی انسان‌ها کمک می‌کند. این هنر و علم، از دیرباز تاکنون جذابیت خاص خود را حفظ کرده و با پیشرفت‌های علمی و فنی، به یک شغل و سرگرمی شایسته تبدیل شده است.کتاب های پرورش گیاه و باغبانی با ارائه راهنمایی‌ها و تکنیک‌های موثر، به شما کمک می‌کنند تا باغبان حرفه‌ای شوید و از فضای سبز خود به بهترین نحو لذت ببرید. هرکدام از این کتاب‌ها دارای اطلاعات مفید و موثری برای هر سطحی از تجربه باغبانی هستند، بنابراین می‌توانید کتابی که به نیازهای و علاقه‌های خودتان بیشترین تطابق را دارد، انتخاب کنید و به زمینه باغبانی و پرورش گیاه با اطمینان و اطلاعات بیشتری بپردازید.

خرید کتاب باغبانی خارجی از آمازون

برای خرید کتاب‌ باغبانی و پرورش گیاه خارجی و زبان انگلیسی شما می توانید سفارش چاپ دیجیتال کتاب را داخل سایت ثبت کنید تا در کمتر از ۲ روز کاری چاپ افست کتاب خارجی شما آماده و ارسال شود! چاپ کتاب در سایت فایلسو با نهایت دقت انجام می شود و کتابی که به دست شما میرسید تفاوتی با نسخه اصلی ندارد و حتی در برخی موارد بهتر از نسخه اورجینال در آمازون چاپ می شود.

برترین کتاب های باغبانی و پرورش گیاه

با گسترش علاقه به گیاهان و باغبانی، کتاب‌های متعددی در این زمینه منتشر شده‌اند که به خوانندگان کمک می‌کنند تا مهارت‌های باغبانی را بهبود دهند و بتوانند از فضای سبز خود لذت ببرند.این کتاب‌ها معمولاً شامل مواردی مانند انتخاب و کاشت گیاهان ، نگهداری ، آبیاری ، خاک‌آماده‌سازی ، کوددهی ، مقابله با آفات و بیماری‌ها ، مدیریت باغچه ، طراحی منظره‌سازی ، بهارنه‌ها، انتخاب ابزارهای باغبانی و موارد دیگر مرتبط با باغبانی و پرورش گیاهان است.در این مطلب، به معرفی جدید ترین کتاب های باغبانی و پرورش گیاه می‌پردازیم که به شما کمک می‌کنند تا به باغبان ماهری تبدیل شوید و گیاهان خود را با موفقیت پرورش دهید.

لیست پرفروش ترین کتاب های باغبانی و پرورش گیاه در آمازون

.در این مطلب به معرفی پرطرفدارترین کتاب‌ باغبانی و گیاه شناسی در آمازون پرداخته شده است. این فهرست توسط ویرایشگران آمازون تهیه شده است و این کتاب ها جز کاربردی ترین کتاب های باغبانی در آمازون هستند.

۱ . Gardening Know How – The Complete Guide to Vegetable Gardening: Create, Cultivate, and Care for Your Perfect Edible Garden

نویسنده : Editors of Gardening Know How

این کتاب‌ باغبانی و پرورش گیاه با راهنمای جامع برای همه چیزهایی که برای رشد سبزیجات می خواهید ، شروع می شود. در حالی که تمرکز روی سبزیجات است، بخش هایی برای میوه، گیاهان و حتی گل های خوراکی نیز وجود دارد.

۲ . Floret Farm’s Discovering Dahlias: A Guide to Growing and Arranging Magnificent Blooms

نویسنده : Erin Benzakein ( ارین بنزاکین )

ارین بنزاکین، کشاورز مشهور جهانی گل و طراح گل، تمام رازهای رشد، پرورش و چیدمان گل محمدی را فاش می کند. این گنجینه‌های گل در طیف خیره‌کننده‌ای از رنگ‌ها، اندازه‌ها و فرم‌ها، با تنوع کافی برای تقریباً هر فضای باغ و ترجیحات شخصی وجود دارد، و آنها را به یکی از محبوب‌ترین گل‌ها برای چیدمان تبدیل می‌کند.

۳ . Bird-Friendly Gardening: Guidance and Projects for Supporting Birds in Your Landscape

نویسنده : Jen McGuinness ( جن مک گینس )

کتاب‌ باغبانی و پرورش گیاه جن مک گینس راهنمای قطعی برای کاشت یک منظره خانگی با استقبال از حیات وحش پر از تنوع گیاهان بومی است که پرندگان را تغذیه، پناه می‌دهد و از آنها حمایت می‌کند.

۴ .The Container Garden Recipe Book: 57 Designs for Pots, Window Boxes, Hanging Baskets, and More

نویسنده : Lana Williams ( لانا ویلیامز )

بیش از ۵۰ دستور العمل گام به گام برای کاشت های خارجی خیره کننده در هر شکل و اندازه، در قالب کتاب دستور العمل های گل پرفروش Artisan.

۵ . Grow More Food: A Vegetable Gardener’s Guide to Getting the Biggest Harvest Possible from a Space of Any Size

نویسنده : Colin McCrate ( کالین مک کریت )

اگر می خواهید تولید را در باغ سبزی خود به حداکثر برسانید، این کتاب‌ باغبانی و پرورش گیاه برای شما مناسب است. مک کریت و هالم از سالها تجربه خود استفاده می کنند تا به خوانندگان نشان دهند که چگونه فصل کاشت را افزایش دهند، بیشترین بهره را از گیاهان خود ببرند و برای برداشت بزرگ برنامه ریزی کنند. به طور خلاصه، این کتاب به ما می آموزد که چگونه مانند یک کشاورز فکر کنیم، مهم نیست که با چه باغی کار می کنید.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا