چاپ کتاب

داستان های کوتاه برتر لاتین در سالی که گذشت

داستان های کوتاه برتر لاتین در سالی که گذشت جستجوی ثروت در جای دیگر یکی از کتاب های مورد علاقه من در سال ۱۴۰۱ است.

من این کتاب را برای خواندن یک یا دو داستان برای استراحت کوتاه انتخاب کردم، اما در نهایت همه آنها را خواندم و نتوانستم خودم را از این مجموعه داستان کوتاه دور کنم. سفارش کتاب لاتین جستجوی ثروت در جای دیگر

خرید آنلاین کتاب خارجی 

شخصیت های بانو مردان و زنان تامیلی هستند که برخی از آنها در هند زندگی می کنند و برخی برای ساختن زندگی خود به آمریکا آمده اند.

در Malliga Homes ، راوی که مانند بسیاری دیگر در خانه سالمندان «پسران و دخترانش را به خارجی از دست داده است» در حالی که در جاده خانه مدل شماره ۱۶ است به زندگی و آینده خود می اندیشد.، همسری به دلیل داشتن خانه ای که مورد توجه توسعه دهندگان ساختمان است، جایگاه احترام و تصمیم گیری خود را تصاحب می کند.

دانلود فایل کتاب از آمازون

من غمگین هستم زیرا می خواهم به همه داستان ها و افراد مجموعه اشاره کنم (خیلی خوب!) – زن مطلقه ای که دخترش دوست دختر پدرش را دعوت می کند اما او را به سفری با دوستان و خانواده (بادی مون) دعوت می کند .

CEO-EXCELLENCE-Paperback-Filesoo.com.webp

خرید کتاب سه سفر از آمازون نسخه اصلی و اورجینال

همکلاسی آنها که به عنوان یک هنرپیشه تامیلی و سپس یک سیاستمدار کار می کرد ( Ama , PS: به زیبایی با صدای جمعی روایت می شود)، یک استاد هندی به دلیل شکایتی که از آنها برای کارهای خانه سوء استفاده کرده است اما از هموطنان هندی خود استقبال کرده است، تحت نظر است. خانه به عنوان خانواده ( یک زندگی در آمریکا )، پسرعموها و خانواده های دور افتاده ( سه سفر).

نسخه چاپی کتاب لاتین یک زندگی در آمریکا

این افراد به عشق، ازدواج های ترتیب داده شده، اجتماعات منزوی، حسادت می افتند. آنها در معرض سوء تفاهم بین نسلی ( یک زندگی در آمریکا )، تنهایی، غم و اندوه قرار دارند. زندگی آنها مملو از نوستالژی و رویاهای تحقق یافته و شکسته شده است. نگاه بهنو به شخصیت ها و روانشناسی آنها نیاز به تشویق ایستاده دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا