چاپ کتاب

الگوی شومیز بافتنی لاتین سازگار با محیط زیست

الگوی شومیز بافتنی لاتین سازگار با محیط زیست

هرگز قبل از آن اینقدر مهم نبود که از ردپای و تأثیر محیطی خود آگاه باشیم. 

به عنوان یک عاشق بافندگی و نخ، از مزایای «ساخت» به جای «خرید» و مزایای بافتن با الیاف طبیعی به جای مصنوعی آگاه خواهید بود. 

اما آیا مطمئن هستید که انتخاب نخ شما تا آنجا که می تواند سازگار با محیط زیست باشد؟

THE-NEW-MAP-Hardcover-Filesoo.com-2.webp

 این مجموعه از ۲۰ پروژه از بافتنی و محیط بان، Epipa، به شما نشان می دهد که چگونه بادوام تر ببافید.

دانلود کتاب خارجی الگوی شومیز بافتنی

با استفاده از این راهنمای عملی، می توانید یاد بگیرید که چگونه بافتنی خود را با انتخاب دوستدار محیط زیست ترین نخ ها مانند بامبو، پنبه ارگانیک، کتان و کتان، و همچنین نکاتی در مورد چگونگی کاهش ردپای نخ خود، دوستدار محیط زیست کنید.

اپیپا با تکیه بر تجربیات دوران کودکی‌اش که توسط مادربزرگ‌هایش به استفاده مجدد از دور انداختن اشیا، تعمیر لباس‌ها و لوازم خانگی آسیب‌دیده و بازیافت ملحفه‌های ناخواسته برای تمیز کردن پارچه‌ها و پارچه‌ها تشویق می‌شد، تمام ایده‌های خود را برای داشتن یک سبک زندگی پایدار به اشتراک می‌گذارد. در حالی که هنوز از هنر بافندگی لذت می برید.
اپیپا علاوه بر مشاوره در مورد منابع نخ و تاثیرات زیست محیطی انواع مختلف نخ، الگوهای بافتنی خود را برای سبک زندگی بدون ضایعات بدون نیاز به پارچه‌های یکبار مصرف و دستمال کاغذی به اشتراک می‌گذارد.

کتاب اورجینال لاتین

دستورالعمل‌هایی وجود دارد که چگونه تی‌شرت‌های قدیمی، ملحفه‌ها و رومیزی‌ها را به نخ پنبه‌ای خود تبدیل کنید و چگونه نخ‌های باز نشده را از پروژه‌های ناتمام به جای رها شدن در کمد به شکوه سابق خود بازگردانید.

خرید کیندل آمازون الگوی شومیز بافتنی

این پروژه ها شامل چیزهای زیبا، مفید و کاربردی برای زندگی روزمره مانند سبدهای خرید برای سالن، آشپزخانه و حمام و همچنین فرش و رانر و لوازم جانبی حمام می باشد.

از میان حوله های چای بافتنی، لباس ظرفشویی و کیسه های خرید انتخاب کنید تا نیازی به خرید نسخه های پلاستیکی یکبار مصرف نداشته باشید.

بسیاری از پروژه‌ها برای بافندگی‌های مبتدی مناسب هستند و تمام دستورالعمل‌های اولیه بافتنی در آن گنجانده شده است، اما پروژه‌های پیچیده‌تری نیز وجود دارد که شامل یک تاپ بافتنی و کوله‌پشتی برای کسانی که تجربه بیشتری دارند نیز وجود دارد.

چاپ دیجیتال کتاب الگوی شومیز بافتنی

این منبع عالی برای هر بافنده ای است که می خواهد ردپای کربن خود را کاهش دهد و پروژه های شگفت انگیز و پایدار برای دوستان و خانواده خود ایجاد کند.

نسخه کیندل و نسخه تبدیل شده کیندل آمازون این کتاب هم اکنون آماده تهیه است برای ما کافیست درخواست خود را ثبت کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا