روانشناسیکتاب

دانلود کتاب Elon Musk اشلی ونس زبان اصلی

Elon Musk
Elon Musk

 


Elon Musk


 

 

معرفی کتاب ایلان ماسک :

 

اشلی ونس تو کتاب ایلان ماسک شما رو با یه شخصیت برگزیده ای اشنا می کنه تا یه آینده روشن برای خودتون بسازید و زندگی نامه ی الهام بخشی از تموم فراز و نشیب های اون بازگو میکنه . این کتاب که یکی از پرفروش ترین کتاب های نیویورک تایمز محسوب میشه اطلاعات جالبی در خصوص خودسازی – مدیریت کسب و کار – تکنولوزی و …. توی خودش داره .

 

 ایلان ماسک

 

امروزه کمتر کسی رو می تونیم ببینیم که تا به حال اسم ایلان ماسک رو نشنیده باشه . او در ژوئن ۱۹۷۱در پرتوریای افریقای جنوبی و مادرش هم یه متخصص تغذیه و مدل کانادا -بریتانیایی بود . این چهره ی  مطرح خواهری به نام توسکا و برادری به نام کیمبال دارد.

ایلان ماسک فقط یک کارآفرین نیست بلکه به عنوان یک مهندس -مخترع و مبتکر شناخته می شود. او شخصا در طراحی خودروهای برقی و سفینه های فضایی و انرژی های جایگزین کار کرده است.اسلان دومین کارآفرین در سیلیکون ولی بود که موفق شد سه شرکت را با ارزش بیش از یک میلیارد دلار به وجود اورد.ایلان ماسک زندگی کار خود را وقف فناوری های فضایی و انرژی های جایگزین کرده است . وی ایده های مختلفی را عملی می کند که تقریبا تمامی ان ها موفقیت امیز هستند . از ویژگی های شخصیتی ایلان ماسک می توان به تفکر انتقادی – اراده و سخت کوشی اشاره کرد.

 

دانلود کتاب ایلان ماسک زبان اصلی

 

اشلی ونس تو کتاب ایلان ماسک تلاش می کنه تا شما با چهره ی حقیقی این شخصیت برجسته در دنیای تکنولوژی  آشنا می سازد و برای رسیدن به این هدف مصاحبه های خود با ایلان ماسک را به صورت یک کتاب تدوین کرده است و در اختیار شما قرار می دهد.

اگه به زندگی نامه افراد موفق علاقه دارید مطالعه ی این کتاب رو از دست ندهید.

 

جزئیات :

ناشر: Ecco 

تاریخ انتشار :(January 24, 2017)

زبان : انگلیسی

تعداد صفحات :۴۱۶

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا