روانشناسیکتاب

دانلود کتاب زیبا و خواندنی First Impressions زبان اصلی

First Impressions: What You Don't Know About How Others See You
First Impressions: What You Don’t Know About How Others See You

 


First Impression

 

معرفی کتاب تاثیر در اولین برخورد :

 

دوست ندارید بدونید چه جوری تو اولین ارتباطات خودتون با دیگران اثرات خوبی به جای بگدارید  ؟

برای پیدا کردن پاسخ این سوالات تکنیک های آن دماریس و والری وایت را در کتاب تاثیر در اولین برخورد مطالعه کنید و در موقعیت های مختلف بهترین رفتار را از خود نشان دهید .تصور کنید در یک کافه با بهترین دوست خود نشسته اید . دوست تان هم سن و سال شماست به اندازه ی شما هم جذاب و  باهوش است هر دوی شما با پیشخدمت کافه صحبت می کنید می خندید و اوقات خوشی را پشت سر می گذارید امادر حال صحبت با پیش خدمت متوجه می شوید او به دوست شما توجه بسیاری بیشتری نشان می دهد . کمی می رنجید کمی سردرگم می شوید . فکر می کنید دلیش چیست ؟

در واقع رفتارهای ما در اولین برخورد با دیگران اثرات مهمی را بر جای می گذارند . همه ی ما در آن شرایط فقط یک بار فرصت داریم تا همه چیز را خوب پیش ببریم . اگر موفق نشویم باید رابطه و امکان دوستی و تجارت با اشخاص را فراموش کنیم . با خوندن این کتاب تاثیر در اولین برخورد نحوه ی رفتار در اولین قرار ملاقات با دیگران را یاد بگیرید و همیشه تاثیرات خوبی از خود به جای بگذارید .

این کتاب مهم ترین تکنیک های ارتباطات بین فردی را ترسیم می کنند. این کتاب بدون شک کیفیت زندگی افرادی که به دنبال بهبود روابط خود هستید را بهبود می بخشد.

اگه می خواهید مهارت های ارتباطی را با دیگران تقویت کنید و دراولین قرارهایتان مناسب ترین رفتار را داشته باشید خواندن این کتاب شگفتانگیز را از دست ندهید .

 

دانلود کتاب تاثیر در اولین برخورد

 

 

جزئیات :

 

ناشر :Bantam 

تاریخ انتشار :(March 29, 2005)

زبان : انگلیسی

تعداد صفحات :۲۵۶

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا