کتاب

نسخه لاتین برترین های دنیای اقتصاد

نسخه لاتین برترین های دنیای اقتصاد اشنایی با برترین های در این زمینه

اگر کارمند کسب و کار هستید، برای برقراری ارتباط می نویسید. شما از کانال های ارتباطی از جمله پیام های متنی، ایمیل، خبرنامه، گزارش ها، یادداشت ها و پیشنهادات استفاده می کنید.

ویلیام زینسر نویسنده ( کتاب های اقتصاد اورجینال )

ویلیام زینسر نویسنده این کتاب است. ویلیام در سال ۱۹۲۲ متولد شد و بیش از ۱۸ کتاب منتشر کرد. او نه تنها یک نویسنده، بلکه یک معلم و یک ویراستار بود. On Writing Well در سال ۱۹۷۶ منتشر شد و از زمان انتشار این کتاب تاکنون ۱٫۵ میلیون نسخه فروخته شده است. این کتاب نوشتاری راهنمای عملی برای نویسندگان تجاری، ویراستاران، معلمان و روزنامه نگاران است.

MOMA-Paperback-Filesoo.com.webp
اما چگونه می دانید که نوشته شما مؤثر و واضح است؟

کتاب های نوشتن کسب و کار به عنوان کمک بزرگی برای دستیابی به ارتباط موثر از طریق ایجاد مهارت های نوشتن تجاری خوب عمل می کند.

بهترین کتاب های نوشتن کسب و کار لاتین کدامند؟

متخصصان و نویسندگان تجارت پیش نویس کتاب هایی را تهیه کرده اند که تکنیک های متعددی را برای دستیابی به مهارت در ارتباطات از طریق نوشتن تجاری ارائه می دهد. نوشتن تجاری نامه های تجاری، ایمیل ها، یادداشت ها، پیشنهادات تجاری، نامه های پوششی، مقالات، استراتژی های تجاری و گزارش های تجاری را پوشش می دهد.

خرید کتاب های اقتصاد زبان اصلی

کتاب های کسب و کار دانش نامحدودی را برای تقویت مهارت های نوشتاری فنی شما ارائه می دهند. کتاب نوشتن کسب و کار یک راهنمای مکتوب است که حاوی جزئیاتی برای نوشتن اسناد تجاری مؤثر مانند گزارش ها، یادداشت ها، خبرنامه ها، پیشنهادات پروژه و ایمیل ها است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا