کتاب

دانلود کتاب The Magic of Thinking Big زبان اصلی

 

The Magic of Thinking Big
The Magic of Thinking Big

 


The Magic of Thinking Big

 

معرفی :

 

کتاب جادوی فکر بزرگ نوشته ی دیوید جی . شوارتز یکی از برترین و پرفروش ترین آثار موفقیت محسوب می شود . این کتاب با آموزش هایی که ارائه می کند به شما این توانایی را می دهد تا از نیروی گسترده فکر و اندیشه ی خود استفاده کنید و موفقیت شادی – و رضایت از زندگی را به دست آورید.

این کتاب به شما روش هایی بسیار مفید و کاربردی می دهد نه وعده های خالی و کتابی کاملا عملی است و اگه به دنبال نتیجه هستید باید به هر آنچه می گوید عمل کنید چرا که با این روش ها می توانید زندگی خود را متحول کنید. کتاب جادوی فکر برای اینکه بیشترین استفاده از شغل – ازدواج – زندگی خانوادگی و جامعه ی خود ببرید بهترین برنامه ی ممکن را برایتان طراحی می کند .

دیوید جی شوارتز ثابت می کند که شما برای دستیابی به موفقیت نیاز ندارید حتما روشنفکر یا بسیار باهوش و با استعداد باشید تنها چیزی که نیاز دارید این است که اندیشه و رفتارهایی را یادبگیرید تا شما را به آن جایگاه برساند و این چیزی است که کتاب جادوی فکر بزرگ بدان منظور نوشته شده است و شما هم جزو افراد خوش شانسی هستید که با این اثر آشنا شده اید.

 

خرید کتاب جادوی فکر بزرگ

 

در تمام فصل های کتاب حاضر ده ها تئوری علمی و عملی روش و قاعده ی کلی وجود دارد که به شما امکان می دهد نیروی عظیم بزرگ اندیشی را در خود تقویت کنید . در سایه ی چنین نیرویی- موفقیت – شادکامی و خشنودی را که همیشه در جستجو ی آن بوده اید به دست می آورید.

دیوید جی شوارتز سعی کرده که هر یک از تکنیک ها را با مددگیری از تجارب و شواهد زندگی افراد و ترسیم حالات واقعی آن ها به گونه ای قابل فهم ارائه کند . شما نه تنها در می یابید که چه باید بکنید بلکه از همه مهمتر کشف می کنید که چگونه هر قاعده ی کلی را در موقعیت عملی و در رویارویی با مشکلات به کار بندید. پس این کتاب را بخوانید و به موفقیت های بزرگ دست پیدا کنید .

 

جزئیات :

 

ناشر :Vermilion

تاریخ انتشار : (August 8, 2019)

زبان : انگلیسی

تعدا صفحات :۳۸۴

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا